Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2821
Назва: Анализ рабочих мест на территории придорожной транспортной инфраструктуры вдоль магистрали А4 в Германии
Інші назви: Аналіз робочих місць на території придорожньої транспортної інфраструктури вздовж магістралі А4 у Німеччині
Workplaces analysis within the roadside transport infrastructure along the highway A4 in Germany
Автори: Беликов, Анатолий Серафимович
Бєліков, Анатолій Серафимович
Belikov, Anatoliy
Саньков, Петро Миколайович
Саньков, Петр Николаевич
Sankov, Petro
Ткач, Наталья Алексеевна
Ткач, Наталія Олексіївна
Tkach, Nataliia
Палагина, Лариса Павловна
Палагіна, Лариса Павлівна
Palahina, Larysa
Близнюк, Алина Николаевна
Близнюк, Аліна Миколаївна
Blyzniuk, Alina
Ключові слова: шум на рабочих местах
автомагистраль
защита от шума
транспортная развязка
инфраструктура обслуживания
шум на робочих місцях
автомагістраль
захист від шуму
транспортна розв'язка
інфраструктура обслу- говування
noise on workplaces
motorway
noise protection
traffic interchange
service service infrastructu
Дата публікації: чер-2018
Бібліографічний опис: Анализ рабочих мест на территории придорожной транспортной инфраструктуры вдоль магистрали А4 в Германии / А. С. Беликов, П. Н. Саньков, Н. А. Ткач и др. // Строительство, материаловедение, машиностроение : сб. науч. тр. / Приднепр. гос. акад. стр-ва и архитектуры. – Днепр, 2018. – Вып.105. – С. 29–34. – (Безопасность жизнедеятельности).
Короткий огляд (реферат): RU: Исследовать объекты обслуживания первого и второго эшелонов застройки вдоль одной из основных автомагистралей Германии А4 с целью изучения частоты расположения и расстояния от магистрали, количества рабочих мест на данных объектах. Вывести классификацию объектов придорожного сервиса Германии для дальнейшего сравнения с аналогичными объектами в Украине. Проанализировать типичность расположения объектов транспортной инфраструктуры вдоль немецких магистралей. Методика. Путем натурных исследований и анализа литературных источников получены данные о количестве рабочих мест вдоль автомагистрали. Результаты. Представлена классификация объектов транспортной инфраструктуры первого и второго эшелонов застройки. Установлено количество рабочих мест на объектах транспортной инфраструктуры первого эшелона вдоль автомагистрали на 100 км или 1 рабочее место на километр. Следующим этапом исследования будет подробное изучение объектов второго эшелона, количества рабочих мест на них и уровней шума на рабочих местах первого и второго эшелона объектов. Научная новизна. Впервые было изучено количество рабочих мест на объектах транспортной инфраструктуры первого эшелона вдоль автомагистралей Германии. Представлена классификация данных объектов. Практическая значимость. Полученные результаты станут основой для расчета процента населения, занятого в сфере обслуживания транспортной инфраструктуры на территории всей Германии. Исходя из количества людей, задействованных на объектах транспортной инфраструктуры, и категории выполняемой ими работы, будет разработана методика для защиты рабочих мест от повышенного уровня шума автомагистралей.
UK: Дослідити об'єкти обслуговування першого і другого ешелонів забудови вздовж однієї з основних автомагістралей Німеччини А4 з метою вивчення частоти розташування і відстані від магістралі, кількості робочих місць на даних об'єктах. Вивести класифікацію об'єктів придорожнього сервісу Німеччини для подальшого порівняння з аналогічними об'єктами в Україні. Проаналізувати типовість розташування об'єктів транспортної інфраструктури вздовж німецьких магістралей. Методика. Шляхом натурних досліджень і аналізу літературних джерел отримані дані про кількість робочих місць уздовж автомагістралі. Результати. Представлена класифікація об'єктів транспортної інфраструктури першого і другого ешелонів забудови. Встановлено кількість робочих місць на об'єктах транспортної інфраструктури першого ешелону уздовж автомагістралі на 100 км або 1 робоче місце на кілометр. Наступним етапом дослідження буде докладне вивчення об'єктів другого ешелону, кількості робочих місць на них і рівнів шуму на робочих місцях першого і другого ешелону об'єктів. Наукова новизна. Вперше було вивчено кількість робочих місць на об'єктах транспортної інфраструктури першого ешелону уздовж автомагістралей Німеччини. Представлена класифікація даних об'єктів. Практична значимість. Отримані результати стануть основою для розрахунку відсотка населення, зайнятого в сфері обслуговування транспортної інфраструктури на території всієї Німеччини. Виходячи з кількості людей, задіяних на об'єктах транспортної інфраструктури, і категорії виконуваної ними роботи, буде розроблена методика для захисту робочих місць від підвищеного рівня шуму автомагістралей
EN: Purpose. Investigate the service facilities of the first and second echelons of buildings along one of the main highways of Germany A4 in order to study the location frequency and distance from the highway, the number of workplaces at these sites. Derive the classification of objects of roadside service in Germany for further comparison with similar objects in Ukraine. Analyze the typical location of transport infrastructure along German highways. Method. Through field studies and analysis of literary sources, data were obtained on the number of workplaces along the highway. Results. The classification of transport infrastructure objects of the first and second echelons of buildings is presented. The number of workplaces at the first echelon of transport infrastructure facilities along the motorway per 100 km or 1 workplace per kilometer has been established. The next stage of the study will be a detailed study of second echelon facilities, the number of workplaces at them and noise levels at first- and second echelons workplaces. Scientific novelty. For the first time, the number of workplaces at first echelon transport infrastructure facilities along German highways was studied. The classification of these objects is presented. Practical meaningfulness . The results will be the basis for calculating the percentage of the population employed in the maintenance of transport service infrastructure throughout Germany. Based on the number of people involved in transport infrastructure facilities, and the category of work they do, a methodology will be developed to protect workplaces from the high level of highway noise.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2821
Інші ідентифікатори: DOI: 10.30838/P.CMM.2415.250918.29.127
http://smm.pgasa.dp.ua/article/view/151135
Розташовується у зібраннях:Вып. 105

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Belikov Anatoliy .pdf617,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.