Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2703
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРазумова, Ганна Вікторівна-
dc.contributor.authorRazumova, Hanna-
dc.date.accessioned2020-02-25T10:42:07Z-
dc.date.available2020-02-25T10:42:07Z-
dc.date.issued2019-06-
dc.identifierDOI 10.30838/ P.ES.2224.040719.32.531-
dc.identifierhttp://economicspace.pgasa.dp.ua/article/view/195775-
dc.identifierJEL: O17, O21, O38, O43-
dc.identifier.citationРазумова Г. В. Архітектоніка методології управління змінами регуляторної політики розвитку національної економіки / Г. В. Разумова // Економічний простір. – 2019. – № 146. – С. 32-42.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2703-
dc.description.abstractUK: Регуляторна політика відіграє важливу роль у розвитку національної економіки країни. Водночас розвиток неодмінно пов’язаний із закономірними змінами, що повинні бути спрямовані на вирішення певних проблем у сферах національної економіки. За таких умов успішне управління змінами регуляторної політики розвитку національної економіки вимагає розуміння його методології та її структурних елементів. Проведене дослідження показало, що процес управління змінами регуляторної політики потребує подальшого вдосконалення, спрямованого на створення цілісної системи з чітко зазначеними характеристиками, структурою та процесом здійснення. Метою статті є удосконалення архітектоніки методології управління змінами регуляторної політики розвитку національної економіки. Розглянуто основні підходи до визначення методології та сутність її складових. Визначено, що методологія управління змінами регуляторної політики розвитку національної економіки повинна мати складну архітектоніку. Зазначено, що зміни регуляторної політики мають бути обґрунтовані, що стає можливим за умови кількох підходів та їх комбінування. Доведено, що управління змінами повинно відповідати певним принципам, серед яких основними є: принцип доцільності та принцип цілеспрямованості. Виокремлено основні стадії формування та реалізації регуляторної політики та запропоновано критерій їх визначення. Визначено, що основними стадіями регуляторної політики є агонізуюча, реформаційна, інституційна та модернізаційна, які виокремлено за критерієм наявності змін регуляторної політики (сталість процесу регулювання). У результаті дослідження удосконалено архітектоніку методології управління змінами регуляторної політики розвитку національної економіки, що, на відміну від інших, може бути представлена як поліфункціональне утворення зі складною архітектонікою, яка включає лінгвістичну, праксеологічну, інституціональну, комунікативно- рефлексивну підсистеми та забезпечує впорядкування управління змінами у цілісну систему з чітко визначеними характеристиками, логічною структурою та процесом здійснення.en_US
dc.description.abstractEN: Regulatory policy takes an important role in the development of the national economy of the country. At the same time, development is inevitably linked to the regular changes that must be targeted to solve certain problems in the national economy. In such circumstances, successful management of changes in the regulatory development policy of the national economy requires an understanding of its methodology and structural elements. The conducted research has shown that the process of managing regulatory change requires further improvement aimed at creating a coherent system with clearly specified characteristics, structure and implementation process. The purpose of the article is to improve the architectonics of the changes management methodology in the regulatory policy of national economy development. The basic approaches to the definition of the methodology and the essence of its components have been considered. It has been determined that the changes management methodology in the regulatory policy of national economy development should have a complex architectonics. It has been stated that changes in regulatory policy should be justified, which is possible with the combination of several approaches. It has been proven that changes management has to comply with certain principles, the most important of which are: the principle of expediency and the principle of commitment. The main stages of the formation and implementation of the regulatory policy have been identified and the criterion for their definition has been proposed. It has been determined that the main stages of regulatory policy are agonizing, reforming, institutional and modernization, which are distinguished by the criterion of changes in regulatory policy (the sustainability of the regulatory process). The architectonics of the changes management methodology in the regulatory policy of the national economy has been improved in this research, which, unlike others, can be represented as a multifunctional entity with complex architectonics, which includes linguistic, praxeological, institutional, communicative reflexive subsystems and provide a system with well-defined characteristics, logical structure and implementation process.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectметодологіяen_US
dc.subjectрозвитокen_US
dc.subjectрегуляторна політикаen_US
dc.subjectуправлінняen_US
dc.subjectзміниen_US
dc.subjectнаціональна економікаen_US
dc.subjectmethodologyen_US
dc.subjectdevelopmenten_US
dc.subjectregulatory policyen_US
dc.subjectmanagementen_US
dc.subjectchangesen_US
dc.subjectnational economyen_US
dc.titleАрхітектоніка методології управління змінами регуляторної політики розвитку національної економікиen_US
dc.title.alternativeArchitectonics of national economy regulatory development policy changes managementen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 146

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Razumova.pdf924,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.