Please use this identifier to cite or link to this item: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2621
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГенералов, Олександр Валентинович-
dc.contributor.authorGeneralov, Oleksandr-
dc.date.accessioned2020-02-17T08:55:59Z-
dc.date.available2020-02-17T08:55:59Z-
dc.date.issued2019-05-
dc.identifierDOI 10.30838/ P.ES.2224.280519.5.489-
dc.identifierhttp://economicspace.pgasa.dp.ua/article/view/180751-
dc.identifierJEL: F00, F10, F14, O53-
dc.identifier.citationГенералов О. В. Інструменти просування вітчизняного експорту на ринки азійських країн / О. В. Генералов // Економічний простір. – 2019. – № 145. – С. 5-15.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2621-
dc.description.abstractUK: Стаття присвячена аналізу інструментів просування українського експорту на ринки азійських країн. Встановлено, що до основних принципів, які повинні бути враховані при побудові системи просування товарів на ринок, належать: принцип системного підходу, оптимальності, безперервності, варіантності, достатності інформації, верифікованості, ефективності. Інструменти просування вітчизняного експорту: міжнародна реклама (international advertising), зв'язки з громадськістю (public relations), комунікації в прямому маркетингу (direct marketing), стимулювання продажів(sales promotion), цифровий маркетинг(digital marketing), комунікації в процесі особистих(персональних) продажів, міжнародні виставки і ярмарки. Проаналізовано інструменти цифрового маркетингу: створення сайту, SEO-оптимізація, банерна реклама, контекстна реклама, вірусний маркетинг та використання соціальних мереж. Виявлено, основні макро-та мікроекономічними проблемм кераїн Азії: виділення недостатніх ресурсів при виході на азійські ринки, неправильна форма ведення бізнесу, небажання пристосувати свої продукти під попит споживачів країн Азії, орієнтація на країни Азії як на єдиний ринок. У той же час до чинників, що стримують розвиток експорту для України відносяться: складне фінансове становище більшості підприємств; посилення конкуренції далекого та близького зарубіжжя; адміністративні бар'єри й обмеження. Автори обґрунтовують заходи просування вітчизняних товарів на ринки Азії: удосконалення прямих заходів і методів підтримки експортерів, створення нових фінансових продуктів, створення і зміцнення зв'язків з урахуванням державної підтримки між суб'єктами малого і середнього підприємництва, збільшення обсягів фінансування експортних операцій, створення умов для спрощення доступу українських експортерів до недорогих фінансових продуктів, удосконалення системи виявлення та усунення торговельних й адміністративних бар'єрів і обмежень, створення ефективних інструментів підтримки експортерів на ринках Азії з метою задоволення реальних потреб українських експортерів.en_US
dc.description.abstractEN: The article is devoted to the analysis of instruments of promotion of Ukrainian export to the markets of Asian countries. It has been established that the basic principles that must be taken into account when building a system of promotion of goods on the market include: the principle of systematic approach, optimality, continuity, variability, sufficiency of information, verification, efficiency. International advertising, public relations, direct marketing, sales promotion, digital marketing, personal communication sales, international exhibitions and fairs have been considered as tools for promoting domestic exports. Digital marketing tools have been analyzed: site creation, SEO optimization, banner advertising, contextual advertising, viral marketing and use of social networks. The main macro- and microeconomic problems of kerain Asia have been revealed: allocation of insufficient resources when entering the Asian markets, irregular form of doing business, unwillingness to adapt their products to the demand of consumers of Asian countries, targeting Asian countries as a single market. At the same time, it has been assumed that the factors that hinder the development of exports to Ukraine include: the difficult financial situation of most enterprises; increased competition of foreign and near abroad; administrative barriers and restrictions. The measures of promotion of domestic goods to the Asian markets have been substantiated by the authors: improvement of direct measures and methods of support of exporters, creation of new financial products, creation and strengthening of connections with the account of the state support between subjects of small and medium-sized enterprises, increase of volumes of financing in export operations, creation of export financing, to facilitate access by Ukrainian exporters to low-cost financial products, to improve the system for identifying and eliminating trade and administrative barriers and restrictions, creation of effective exporter support tools in Asian markets in order to meet the real needs of Ukrainian exporters.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectінструменти просуванняen_US
dc.subjectекспортen_US
dc.subjectкраїни Азіїen_US
dc.subjectУкраїнаen_US
dc.subjectЗЕДen_US
dc.subjectpromotion toolsen_US
dc.subjectexporten_US
dc.subjectAsian countriesen_US
dc.subjectUkraineen_US
dc.subjectforeign economic activityen_US
dc.titleІнструменти просування вітчизняного експорту на ринки Азійських країнen_US
dc.title.alternativeTools of promoting domestic exports to Asian marketsen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:№ 145

Files in This Item:
Файл Опис РозмірФормат 
Generalov.pdf422,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.