Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2581
Назва: Особливості формування та значення корпоративної культури
Інші назви: Особенности формирования и значение корпоративной культуры
Features of formation and the importance of corporate culture
Автори: Бражник, Діана Геннадіївна
Бражник, Диана Геннадиевна
Brazhnik, Diana
Малтиз, Вікторія Віталіївна
Малтиз, Виктория Витальевна
Maltiz, Victoria
Ключові слова: корпоративна культура
ефективність
цінності
працівники
організація
успішність
керівництво
корпоративная культура
эффективность
ценности
работники
организация
успешность
руководство
corporate culture
efficiency
values
employees
success
leadership
organization
Дата публікації: гру-2019
Бібліографічний опис: Бражник Д. Г. Особливості формування та значення корпоративної культури / Д. Г. Бражник, В. В. Малтиз // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2019. – № 23. – С. 232-237.
Короткий огляд (реферат): UK: У статті розглянуто та проаналізовано трактування поняття «корпоративна культура» з погляду науковців. Проаналізовано етапи формування та вдосконалення корпоративної культури. Слід зазначити, що процес формування корпоративної культури є складним та тривалим. На цей процес впливають умови зовнішнього та внутрішнього середовища організації. Керівники повинні створити та ввести в дію систему мотивування реалізації програми створення і розвитку корпоративної культури для працівників різних рівнів із метою лояльного ставлення працівників до змін; всі нововведення повинні бути чіткі та зрозумілі для кожного. Важливим є те, щоб під час формування та підвищення рівня корпоративної культури керівники враховували не лише власні інтереси, а й інтереси і думки своїх працівників. Працівники всіх рівнів та підрозділів повинні залучатися до процесу створення та вдосконалення корпоративної культури. Також у статті наведено основні елементи корпоративної культури. Сформовано головні функції, які виконує корпоративна культура. Визначено корпоративну культуру як один із головних елементів управління, адже успішність функціонування та здатність організації розвиватися в умовах жорсткої конкурентної боротьби більшою мірою залежать від її рівня на підприємстві.
RU: В статье рассмотрена и проанализирована трактовка понятия «корпоративная культура» с точки зрения ученых. Проанализированы этапы формирования и совершенствования корпоративной культуры. Следует отметить, что процесс формирования корпоративной культуры является сложным и длительным. На этот процесс влияют условия внешней и внутренней среды организации. Руководители долж- ны создать и ввести в действие систему мотивирования реализации программы создания и развития корпоративной культуры для работников различных уровней с целью лояльного отношения работников к изменениям; все нововведения должны быть четкие и понятные для каждого. Важно то, чтобы при формировании и повышении уровня корпоративной культуры руководители учитывали не только собственные интересы, но и интересы и мнения своих работников. Работники всех уровней и подразделений должны привлекаться к процессу создания и совершенствования корпоративной культуры. Также в статье представлены основные элементы корпоративной культуры. Сформированы основные функции, которые выполняет корпоративная культура. Корпоративная культура определена как один из главных элементов управления, ведь успешность функционирования и способность организации развиваться в условиях жесткой конкурентной борьбы в большей степени зависят от ее уровня на предприятии.
EN: The article considers and analyzes the interpretation of the concept of “corporate culture” from the point of view of scientists. The stages of formation and improvement of corporate culture are presented and analyzed. The process of forming a corporate culture is complex and lengthy. This process is influenced by the environmental and internal environment of the organization. Managers should create and implement a system of motivation for implementing a corporate culture creation and development program for employees at different levels. In order for employees to be positive about change, all innovations must be clear and clear. When shaping and improving corporate culture, executives must consider not only their own interests, but also those of their employees. Employees of all levels and divisions should be involved in the process of creating and enhancing corporate culture. When starting the program, the so-called “first manager” principle should work: the head of the organization, by his example, must confirm the necessity and correctness of the changes and innovations that are being implemented. This is especially important for organizations in which the first person in the organization always enjoys great authority among employees. The article also describes and describes the main elements of corporate culture. The main functions that corporate culture performs are given. Successful functioning and ability of an organization to develop in the conditions of fierce competition depends to a greater extent on the level of corporate culture in the enterprise. Forming a positive corporate culture will make it possible to increase the competitiveness of enterprises and their products both internally and externally in its markets. Researched and summarized importance of corporate culture as a tool for effective management and its impact on competitiveness and creating a positive image of the organization. Revealed the mechanism of its formation, structure, types and functions. The formation of a corporate culture in the current conditions of functioning is a global strategic resource of the organization.
http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/23_2019/36.pdf
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2581
Розташовується у зібраннях:№ 6 (23)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Brazhnik.pdf359,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.