Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2580
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОвчарук, Вадим Володимирович-
dc.contributor.authorOvcharuk, Vadym-
dc.contributor.authorКомарницька, Ганна Омелянівна-
dc.contributor.authorKomarnytska, Hanna-
dc.contributor.authorКоломієць, Олексій Леонідович-
dc.contributor.authorKolomiiets, Oleksii-
dc.date.accessioned2020-02-10T10:40:59Z-
dc.date.available2020-02-10T10:40:59Z-
dc.date.issued2019-02-
dc.identifierDOI 10.30838/P.ES.2224.260219.196.392-
dc.identifierhttp://economicspace.pgasa.dp.ua/article/view/179671/179667-
dc.identifier.citationОвчарук В. В. Економічне обґрунтування побудови систем адміністрування в eправлінні підприємствами та в державно-приватному партнерстві / В. В. Овчарук, Г. О. Комарницька, О. Л. Коломієць // Економічний простір. – 2019. – № 142. – С. 196–205.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2580-
dc.description.abstractUK: У статті з використанням методів групування і систематизування удосконалено науково-методичні положення з формування вартості проекту побудови системи адміністрування в управлінні підприємствами та в державно-приватному партнерстві, які вирізняються з-поміж існуючих урахуванням основних та допоміжних процесів у таких системах, а також процесів управління, що дає змогу фінансистам та економістам планувати необхідні фінансові ресурси і формувати бюджети. До основних процесів у системах адміністрування віднесено: пошук, опрацювання та передавання необхідної інформації; перевірку документації на адекватність до її практичного використання; аналізування й актуалізацію за мірою необхідності інформації та перезатвердження документації; забезпечення ідентифікування змін та статусу перегляду документації; забезпечення наявності відповідних версій документів в місцях їхнього застосування; забезпечення належного збереження документації та інформації; забезпечення ідентифікування інформації та документів зовнішнього походження й управління їхнім розсиланням; попередження неумисного використання застарілих документів та інформації тощо. Допоміжні процеси у системах адміністрування включають такі: забезпечення системи адміністрування ресурсами; підготовка системи адміністрування до впровадження; обслуговування та підтримання технологічної складової системи адміністрування; проведення регламентних робіт; навчання персоналу; конфігурування та переналагодження обладнання; відрядження; прогнозування несправностей та відновлення системи адміністрування; формування архівів документації та інформації тощо. Своєю чергою, до процесів управління системами адміністрування належать: придбання програмно-апаратних засобів; розроблення технологічної складової системи адміністрування; налагодження комунікацій; робота персоналу; координування з підрозділами підприємства та сторонніми організаціями тощо. Удосконалені науково-методичні положення з формування вартості проекту побудови системи адміністрування є цікавими з огляду і на те, що дають змогу ідентифікувати і моніторити постійні, змінні та накладні витрати у цьому напрямку, а також виявляти фактори таких витрат.en_US
dc.description.abstractEN: With the aid of grouping and systematization methods scientific and methodological provisions on the cost formation of a project on construction of an administration system in the management of enterprises and in public-private partnerships, distinguished between the existing ones by taking into account the main and auxiliary processes in such systems, as well as management processes, which enables financiers and economists to plan the necessary financial resources and form budgets were improved. The main processes in the administration systems include search, processing and transfer of necessary information; verification of documentation on adequacy to its practical use; analysis and updating information, if necessary, and re-approval of documentation; ensuring identification of changes and status of documentation viewing; ensuring the availability of documents’ relevant versions in the places where they are applied; ensuring the proper preservation of documentation and information; ensuring identification of information and documents of external origin and dispatch management; preventing unintended use of obsolete documents and information, etc. Auxiliary processes in administration systems include the following: provision of administration system with resources; preparation of the administration system for implementation; maintenance of the technological component of the administration system; carrying out of regulatory work; staff training; configuration of equipment; assignment; forecasting of failures and administration system restoration; forming archives with documentation and information, etc. In its turn, the processes of managing administration systems include software and hardware purchase; development of the administration system’s technological component; communication establishment; personnel work; coordination between enterprise’s divisions and third-party organizations, etc. Improved scientific and methodological provisions on the cost formation of the administration system construction are interesting due to the fact that they enable to identify and monitor the fixed, variable and overhead costs in this direction, as well as to identify the factors of such costs.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectадмініструванняen_US
dc.subjectдержавно-приватне партнерствоen_US
dc.subjectорган державної владиen_US
dc.subjectпідприємствоen_US
dc.subjectсистемаen_US
dc.subjectсистема адмініструванняen_US
dc.subjectadministrationen_US
dc.subjectpublic-private partnershipen_US
dc.subjectstate authorityen_US
dc.subjectenterpriseen_US
dc.subjectsystemen_US
dc.subjectadministration systemen_US
dc.titleЕкономічне обґрунтування побудови систем адміністрування в управлінні підприємствами та в державно-приватному партнерствіen_US
dc.title.alternativeEconomic grounds for administration systems construction in the management of enterprises and in the state-private partnershipen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 142

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ovcharuk.pdf687,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.