Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2482
Назва: Краудсорсинг як запорука конкурентоздатності промислового підприємства
Інші назви: Краудсорсинг как залог конкурентоспособности промышленного предприятия
Crowdsourcing as a key of industrial enterprise competitiveness
Автори: Темченко, Ганна Володимирівна
Темченко, Анна Владимировна
Temchenko, Hanna
Максимова, Олена Сергіївна
Максимова, Елена Сергеевна
Maksymova, Olena
Бондарчук, Ольга Михайлівна
Бондарчук, Ольга Михайловна
Bondarchuk, Olga
Ключові слова: краудсорсинг
конкуренція
конкурентоспроможність
менеджмент
управління
конкуренция
конкурентоспособность
управление
crowdsourcing
competition
competitiveness
administration
management
Дата публікації: вер-2019
Бібліографічний опис: Темченко Г. В. Краудсорсинг як запорука конкурентоздатності промислового підприємства / Г. В. Темченко, О. С. Максимова, О. М. Бондарчук // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2019. – № 22. – С. 147-153.
Короткий огляд (реферат): UK: Статтю присвячено актуальному питанню організації краудсорсингу та застосування даної технології в системі інструментів та методів управління промисловими підприємствами. Розглянуто клас інструменту менеджменту, в основу якого покладено процес залучення групи Інтернет-активістів, споживачів продукції. Наведено основні фінансові та інші вигоди від використання краудсорсингу, виділено чіткий спектр видів краудсорсингових проектів, які дають змогу вирішувати управлінські завдання на промислових підприємствах. У результаті проведеного дослідження визначено переваги використання краудсорсингу як для великих промислових підприємств, так і для підприємств середнього та малого бізнесу, а також для самих учасників краудсорсингового проекту. Наведене дослідження розширює знання про сутність, значення та преваги від застосування краудсорсингу на промислових підприємствах для підвищення конкурентоздатності та оптимізації їх функціонування.
RU: Статья посвящена актуальному вопросу организации краудсорсинга и применения данной технологии в системе инструментов и методов управления промышленными предприятиями. Рассмотрен класс инструмента менеджмента, в основу которого положен процесс привлечения группы Интернет-активистов, потребителей продукции. Приведены основные финансовые и другие выгоды от использования краудсорсинга, выделен четкий спектр видов краудсорсингових проектов, которые позволяют решать управленческие задачи на промышленных предприятиях. В результате проведенного исследования определены преимущества использования краудсорсинга как для крупных промышленных предприятий, так и для предприятий среднего и малого бизнеса, а также для самих участников краудсорсингового проекта. Приведенное исследование расширяет знания о сути, значении и предпочтении от применения краудсорсинга на промышленных предприятиях для повышения конкурентоспособности и оптимизации их функционирования.
EN: The article is devoted to the urgent issue of crowdsourcing organization and the present technology application in the system of tools and methods to manage industrial enterprises. The author considers an innovative management technology that is called “crowdsourcing”. The author considers a class of modern management tools based on attracting groups of online activists, consumers, “fans” who have online capture and such things in the article. The main financial and other benefits from the crowdsourcing application are stated, an accurate range of types of crowdsourcing projects that allow to solve managerial problems in industrial enterprises are highlighted. As a result of the research, the advantages of crowdsourcing aplication were determined both for large industrial enterprises and for medium and small businesses, as well as for the participants in the crowdsourcing project themselves. This study expands the knowledge about the essence, value and preferences of crowdsourcing in industrial enterprises in order to increase competitiveness and optimize their functioning. It is necessary to prepare such a methodological procedure that would allow the owners, managers and heads of departments related to marketing and product development to interpret the topic quickly, adopt technology and start introducing crowdsourcing tools as efficiently as possible allowing a minimum number of mistakes under these conditions. On the course of the investigation it has been discovered that crowdsourcing is a modern effective managerial tool that allows you to use the knowledge of employees, customers and partners to solve actual business problems. The definition of the term crowdsourcing has been further developed. The author analyzes the results of the implementation and the competitive advantages provided by the application of these technologies for industrial enterprises in the final part of the article. This article may be useful for managers at various levels who are engaged in the crowdsourcing introduction in the company or modern management tools introduction in the context of “open innovation”.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2482
Інші ідентифікатори: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/22_2019/22.pdf
Розташовується у зібраннях:№ 5 (22)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Temchenko.pdf524,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.