Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/237
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄвсєєва, Галина Петрівна-
dc.contributor.authorЕвсеева, Галина Петровна-
dc.contributor.authorYevsieieva, Halyna-
dc.contributor.authorТютюнник, Віра Юріївна-
dc.contributor.authorТютюнник, Вера Юрьевна-
dc.contributor.authorTiutiunnyk, Vira-
dc.date.accessioned2019-04-01T06:55:07Z-
dc.date.available2019-04-01T06:55:07Z-
dc.date.issued2017-10-
dc.identifierhttp://visnyk.pgasa.dp.ua/article/view/129348-
dc.identifier.citationЄвсєєва Г. П. Міська зовнішня реклама як різноманіття малих архітектурних форм / Г. П. Євсєєва, В. Ю. Тютюнник // Вісник Придніпровської державної академії будівництва та архітектури. - 2017. - № 5. - С. 94-105.-
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/237-
dc.description.abstractUK: Постановка проблеми. Зовнішня реклама у провідних країнах світу – це високорозвинена галузь, в яку залучено найновітніші технології, що великою мірою визначають вигляд і візуальний комфорт міського середовища. Міська зовнішня реклама та візуальна інформація повинні відповідати характеру життєдіяльності людини. Головні вимоги до них – забезпечення ефективної реклами та оперативного орієнтування в лабіринтах вулиць, площ міста, інформування про місцезнаходження об'єктів, створення образу сучасного міста. Місто завжди було простором, де синтез мистецтв вражає своїми масштабами. Становлення ринку зовнішньої реклами в Україні збіглося з початком процесу ринкових реформ в 1990-х роках, і вже менш ніж через десять років його обсяг досяг солідних розмірів. Стрімко сформований в нашій державі капіталізм та об’єкти зовнішньої реклами, маленькі й великі, продовжують відвойовувати у міста все більше простору. Поняття малих архітектурних форм (МАФ) в міському середовищі виникло давно, і під ним розуміють споруди, обладнання та художньо-декоративні елементи зовнішнього благоустрою, що доповнюють основну забудову населених місць. До МАФ відносять кіоски, торгові автомати, світильники зовнішнього освітлення (або як їх зараз модно називати – ландшафтні світильники), стенди для афіш і реклами, сходи, огорожі, фонтани, обеліски, меморіальні дошки, міські вуличні меблі, урни, дитячі ігрові комплекси, вазони, паркові лавки тощо. Це цілий збалансований комплекс елементів міського середовища, оскільки він безпосередньо впливає на ергономічність, зручність користування елементами та виробами і довговічність виробів. Мета статті полягає у дослідженні різноманіття мафів зовнішньої реклами розвитку і впровадження концепції розміщення зовнішньої реклами в місті.en_US
dc.description.abstractRU: Постановка проблемы. Наружная реклама в ведущих странах мира - это высокоразвитая отрасль, использующая новейшие технологии, что в значительной мере определяет вид и визуальный комфорт городской среды. Городская наружная реклама и визуальная информация должны соответствовать характеру жизнедеятельности человека. Главные требования к ним – обеспечение эффективной рекламы и оперативного ориентирования в лабиринтах улиц, площадей города, информирование о местонахождении объектов, создание образа современного города. Город всегда был местом, где синтез искусств поражает своими масштабами. Становление рынка наружной рекламы в Украине совпало с началом процесса рыночных реформ в 90-х годах, и уже менее чем через десять лет его объем достиг солидных размеров. В условиях стремительного развития рыночной экономики страны объекты рекламы, маленькие и большие продолжают отвоевывать у города все больше пространства. Понятие малых архитектурных форм (МАФ) в городской среде возникло давно, и под ним понимают сооружения, оборудование и художественно-декоративные элементы внешнего благоустройства, дополняющие основную застройку населенных мест. К МАФ относят киоски, торговые автоматы, светильники наружного освещения (или как их сейчас модно называть - ландшафтные светильники), стенды для афиш и рекламы, лестницы, ограждения, фонтаны, обелиски, мемориальные доски, городскую уличную мебель, урны, детские игровые комплексы, вазоны, парковые скамейки и т.д. Это целый сбалансированный комплекс элементов городской среды. Так как это напрямую влияет на эргономику, удобство пользования элементами и изделиями и долговечность изделий. Цель статьи заключается в исследовании многообразия МАФов наружной рекламы развития и внедрения концепции размещения наружной рекламы в городе.-
dc.description.abstractEN: The statement of the problem. The outdoor advertising is the highly developed industry in the leading countries of the world that uses the latest technologies. It largely determines the appearance and visual comfort of the urban environment. The city's outdoor advertising and visual information should correspond to the character of human vital activity. The basic requirements for them are ensuring effective advertising and operational orientation in the maze of streets and squares of the city, informing about the location of the objects, creating an image of a modern city. The city has always been a place striking because of the synthesis of arts. The outdoor advertising market development in Ukraine coincided with the beginning of the process of market reforms in the 90-ies, and in less than ten years its volume has reached considerable proportions. The small and large outdoor advertising objects continue to win the city more space with the rapid development of the country market economy. The concept of small architectural forms (IRF) in the urban environment arose long time ago and it is understood as structures, equipment, and decorative exterior amenities, complementing the main urban development. The LFA include: kiosks, vending machines, street lamps (or landscape lamps as they are fashionably called now), stands for posters and advertisements, stairs, fences, fountains, obelisks, memorial plaques, urban street furniture, litter bins, sports design play structures, street planters, park benches, etc. This is a whole balanced set of elements of the urban environment. This directly affects the ergonomics, the usability of elements and products and their durability. The purpose of the article is to study the diversity of IRFs as well as the development and the implementation of the city outdoor advertising concept.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectзовнішня рекламаen_US
dc.subjectмалі архітектурні формиen_US
dc.subjectзаконодавчо-нормативна базаen_US
dc.subjectблагоустрій містаen_US
dc.subjectінформаційні об’єкти містаen_US
dc.subjectвнешняя рекламаen_US
dc.subjectмалые архитектурные формыen_US
dc.subjectзаконодательно-нормативная базаen_US
dc.subjectблагоустройство городаen_US
dc.subjectинформационные объекты городаen_US
dc.subjectoutdoor advertisingen_US
dc.subjectsmall architectural formsen_US
dc.subjectlegislative and regulatory frameworken_US
dc.subjecturban landscapingen_US
dc.subjectinformation city facilitiesen_US
dc.titleМіська зовнішня реклама як різноманіття малих архітектурних формen_US
dc.title.alternativeГородская внешняя реклама как разнообразие малых архитектурных формen_US
dc.title.alternativeUrban outdoor advertising as a variety of small architectural formsen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 5

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Evseeva.pdf840,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.