Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2268
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТрішкіна, Ніна Іванівна-
dc.contributor.authorТришкина, Нина Ивановна-
dc.contributor.authorTrishkina, Nina-
dc.date.accessioned2019-12-19T07:38:31Z-
dc.date.available2019-12-19T07:38:31Z-
dc.date.issued2018-05-
dc.identifier.citationТрішкіна Н. І. Маркетинг-логістичні інформаційні системи виробничо-торговельного ланцюга / Н. І. Трішкіна // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 5. – С. 176-180.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2268-
dc.description.abstractUK: Викладено авторське бачення формування маркетинг-логістичних інформаційних систем виробничо-торговельного ланцюга. Досліджено наявні методи накопичення маркетинг-логістичних інформаційних систем, охарактеризовано типи та принципи інформаційних систем. Запропоновано заходи щодо реалізації маркетинг-логістичних функцій для ефективного вирішення досліджуваного питання.en_US
dc.description.abstractRU: Изложено авторское видение формирования маркетинг-логистических информационных систем про- изводственно-торговой цепи. Исследованы существующие методы накопления маркетинг-логистических информационных систем, охарактеризованы типы и принципы информационных систем. Предложены меры по реализации маркетинг-логистических функций с целью эффективного решения исследуемого вопроса.-
dc.description.abstractEN: The author's vision for the formation of marketing-logistic information systems of production and trading chain is presented. The existing methods of accumulation of marketing-logistic information systems, the types and principles of information systems are described. Proposed measures for the implementation of marketing-logistic functions in order to effectively address the issue being investigated.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectвиробництвоen_US
dc.subjectлогістикаen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectпідприємствоen_US
dc.subjectпопитen_US
dc.subjectспоживачen_US
dc.subjectторгівляen_US
dc.subjectпроизводствоen_US
dc.subjectлогистикаen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectпредприятиеen_US
dc.subjectспросen_US
dc.subjectпотребительen_US
dc.subjectторговляen_US
dc.subjectproductionen_US
dc.subjectlogisticsen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectenterpriseen_US
dc.subjectdemanden_US
dc.subjectconsumeren_US
dc.subjecttradeen_US
dc.titleМаркетинг-логістичні інформаційні системи виробничо-торговельного ланцюгаen_US
dc.title.alternativeМаркетинг-логистические информационные системы производственно-торгового цепиen_US
dc.title.alternativeMarketing-logistic information systems of manufacturing-trading labelen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 5 (16)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Trishkina.pdf183,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.