Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2049
Назва: Ідентифікація впливу стану життєвого циклу на формування маркетингової стратегії аграрних підприємств
Інші назви: Идентификация влияния состояния жизненного цикла на формирование маркетинговой стратегии аграрных предприятий
Identification of the influence of the state of the life cycle on the formation of the marketing strategy of agricultural enterprises
Автори: Устік, Тетяна Володимирівна
Устик, Татьяна Владимировна
Ustik, Tetiana
Ключові слова: маркетинг
життєвий цикл
маркетингова стратегія
аграрні підприємства
маркетингові дослідження
маркетингова діяльність
маркетинговая стратегия
жизненный цикл
аграрные предприятия
маркетинговые исследования
маркетинговая деятельность
marketing
life cycle
marketing strategy
agribusiness
marketing research
marketing activity
Дата публікації: гру-2018
Бібліографічний опис: Устік Т. В. Ідентифікація впливу стану життєвого циклу на формування маркетингової стратегії аграрних підприємств / Т. В. Устік // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 17. – С. 386-392.
Короткий огляд (реферат): UK: У статті здійснено ідентифікацію впливу стадій життєвого циклу на формування маркетингової стратегії підприємства, розглянуто маркетингові стратегії зростання, що передбачають збільшення обсягів продажу, прибутку, частки ринку, розміру підприємства, зменшення собівартості. Визначено, яку застосовувати стратегію у подальшому для розвитку кожної товарної групи в аграрному підприємстві.
RU: В статье осуществлена идентификация влияния стадий жизненного цикла на формирование маркетинговой стратегии предприятия, рассмотрены маркетинговые стратегии роста, предусматривающие увеличение объемов продаж, прибыли, доли рынка, размера предприятия, уменьшение себестоимости. Определено, какую применять стратегию в дальнейшем для развития каждой товарной группы в аграрном предприятии.
EN: The article identifies the influence of life cycle stages on the formation of the marketing strategy of the enterprise, considers the marketing strategies of growth, which include increase of sales volumes, profit, market share, size of the enterprise, decrease of the cost price. It is determined which strategy to apply in the future for the development of each product group in the agrarian enterprise.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2049
Інші ідентифікатори: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/17_2018/70.pdf
Розташовується у зібраннях:№ 6 (17)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ustik.pdf289,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.