Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2044
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТимошик, Михайло Морозенкович-
dc.contributor.authorТимошик, Михаил Морозенкович-
dc.contributor.authorTymoshyk, Mykhailo-
dc.date.accessioned2019-11-22T09:02:32Z-
dc.date.available2019-11-22T09:02:32Z-
dc.date.issued2018-12-
dc.identifierhttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/17_2018/67.pdf-
dc.identifier.citationТимошик М. М. Управління стратегічним розвитком промислового підприємства під час виведення нового товару на ринок в умовах ризику та невизначеності / М. М. Тимошик // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 17. – С. 369-375.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2044-
dc.description.abstractUK: У статті запропоновано статистичний метод вибору оптимальної стратегії виведення нового товару на ринок, в основі якого лежить оцінка критеріїв, що характеризують управлінські рішення, які найкращим чином забезпечують досягнення максимального виграшу для промислового підприємства в умовах ризику та невизначеності моменту початку конкурентної боротьби.en_US
dc.description.abstractRU: В статье предложен статистический метод выбора оптимальной стратегии выведения нового товара на рынок, в основе которого лежит оценка критериев, характеризующих управленческие решения, которые наилучшим образом обеспечивают достижение максимального выигрыша для промышленного предприятия в условиях риска и неопределенности момента начала конкурентной борьбы.-
dc.description.abstractEN: In the article the statistical method of choosing an optimal strategy for the output of a new product on the market is proposed, which is based on the evaluation of the criteria characterizing the management decisions that best ensure the achievement of the maximum benefit for the industrial enterprise in the conditions of risk and uncertainty at the time of the beginning of the competitive struggle.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectуправлінське рішенняen_US
dc.subjectпідприємствоen_US
dc.subjectстратегіяen_US
dc.subjectтоварen_US
dc.subjectоцінкаen_US
dc.subjectризикen_US
dc.subjectуправленческое решениеen_US
dc.subjectпредприятиеen_US
dc.subjectстратегияen_US
dc.subjectрискen_US
dc.subjectоценкаen_US
dc.subjectmanagerial decisionen_US
dc.subjectenterpriseen_US
dc.subjectstrategyen_US
dc.subjectproducten_US
dc.subjectrisken_US
dc.subjectassessmenten_US
dc.titleУправління стратегічним розвитком промислового підприємства під час виведення нового товару на ринок в умовах ризику та невизначеностіen_US
dc.title.alternativeУправление стратегическим развитием промышленного предприятия при выводе нового товара на рынок в условиях риска и неопределенностиen_US
dc.title.alternativeManagement of strategic development of the industrial enterprise in the reference of the new product on the market in the risk and uncertainty conditionsen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 6 (17)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tarasova.pdf339,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.