Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1948
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄвтушенко, Вікторія Анатоліївна-
dc.contributor.authorЕвтушенко, Виктория Анатольевна-
dc.contributor.authorYevtushenko, Viktoriia-
dc.contributor.authorКудінова, Марина Михайлівна-
dc.contributor.authorКудинова, Марина Михайловна-
dc.contributor.authorKudinova, Maryna-
dc.contributor.authorБахмет, Олена Володимирівна-
dc.contributor.authorБахмет, Елена Владимировна-
dc.contributor.authorBakhmet, Olena-
dc.date.accessioned2019-11-13T10:29:44Z-
dc.date.available2019-11-13T10:29:44Z-
dc.date.issued2018-12-
dc.identifierhttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/17_2018/35.pdf-
dc.identifier.citationЄвтушенко В. А. Особливості формування мотиваційного механізму управління поведінкою персоналу підприємства / В. А. Євтушенко, М. М. Кудінова, О. В. Бахмет // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 17. – С. 182-188.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1948-
dc.description.abstractUK: У статті розглянуто сутність та особливості сфери послуг в Україні, визначено напрями маркетингової діяльності у цій галузі. Розглянуто модель маркетингу послуг Ф. Котлера. Проаналізовано стан національної сфери послуг, визначено види діяльності, що користуються найбільшим попитом. Досліджено перспективи e-commerce, а на прикладі організації, що надає послуги в цій сфері, обґрунтовано напрями вдосконалення управління маркетинговою діяльністю.en_US
dc.description.abstractRU: В статье рассмотрены сущность и особенности сферы услуг в Украине, определены направления маркетинговой деятельности в этой области. Рассмотрена модель маркетинга услуг Ф. Котлера. Проанализировано состояние национальной сферы услуг, определены виды деятельности, которые пользуются наибольшим спросом. Исследованы перспективы e-commerce, а на примере организации, предоставляющей услуги в этой сфере, обоснованы направления по совершенствованию управления маркетинговой деятельностью.-
dc.description.abstractEN: In the article the essence and features of the service industry in Ukraine are considered, directions of marketing activity in this area are determined. Philip Kotler’s model of marketing services is considered. The state of the national service industry is analyzed; the types of activities that are most in demand are defined. The prospects of e-commerce and organization’s example that provides services in this area are explored; directions for improving the management of marketing activities are grounded.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectпослугаen_US
dc.subjectсфера послугen_US
dc.subjectуправлінняen_US
dc.subjecte-commerceen_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.subjectуслугаen_US
dc.subjectсфера услугen_US
dc.subjectуправлениеen_US
dc.subjectмаркетинговаяen_US
dc.subjectдеятельностьen_US
dc.subjectserviceen_US
dc.subjectservice industryen_US
dc.subjectmanagementen_US
dc.subjectmarketing activityen_US
dc.titleДослідження та вдосконалення управління маркетинговою діяльністю організації у сфері послугen_US
dc.title.alternativeИсследования и совершенствования управления маркетинговой деятельностью организации в сфере услугen_US
dc.title.alternativeResearch and improvement in management organization’s marketing activity in the service industryen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 6 (17)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yevtushenko.pdf319,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.