Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1889
Назва: How to ensure leadership in the world market of insurance services: the experience of strategic management of foreign companies
Інші назви: Як забезпечити лідерство на світовому ринку страхових послуг: досвід стратегічного управління іноземних компаній
Как обеспечить лидерство на мировом рынке страховых услуг: опыт стратегического управления иностранных компаний
Автори: Skyba, Maryna
Скиба, Марина Валеріївна
Скиба, Марина Валерьевна
Ключові слова: factors
strategy
strategic goals
companies
insurance market
strategic management
фактори
стратегія
стратегічні цілі
компанії
страховий ринок
стратегічний менеджмент
факторы
стратегия
стратегические цели
компании
страховой рынок
стратегический менеджмент
Дата публікації: лют-2018
Бібліографічний опис: Skyba M. V. How to ensure leadership in the world market of insurance services: the experience of strategic management of foreign companies / M. V. Skyba // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 12. – С. 240-244.
Короткий огляд (реферат): EN: In the article, the author determines that the strategy is the vision, general course, plans of the company’s management to achieve its strategic objectives in any field of activity. Companies will be successful if they have a strategic vision (goals) and a plan of action for a certain period of time. Companies, leaders in the world insurance market, have different models and methods of management. However, they have common features. All of them make strategic planning because it has more advantages than disadvantages. They conduct an analysis of the external environment; assessment of strengths and weaknesses of the insurance company, opportunities and threats etc. They all have a strategy. The company has certain strands of action for the future. They have metrics to measure their goals. They all implement innovative methods of providing insurance services. Moreover, the world’s top insurance companies are facing low bond yields, global geopolitical risk, and regulatory pressures. Thus insurance companies propose new technologies to customers that reduce claim handling costs and increase the number of special or unique product lines to boost profits.
UK: Компанії будуть успішними, якщо вони матимуть стратегічне бачення (цілі) та план дій на певний період часу. Стратегія – це бачення, загальний курс, плани керівництва компанії для досягнення стратегічних цілей у будь-якій сфері діяльності. Компанії, лідери світового ринку страхових послуг, мають різні моделі та методи управління. Проте, вони мають спільні риси: досліджують зовнішні та внутрішні впливи, ризики, виокремлюють загрози та ін. Компанії здійснюють стратегічне планування, оскільки воно має більше переваг, ніж недоліків, мають чітко визначені стратегічні цілі та напрями дій на майбутнє, мають цільові орієнтири. Компанії впроваджують інноваційні методи надання страхових послуг. Крім того, найбільші страхові компанії світу стикаються з низькою дохідністю облігацій, глобальним геополітичним ризиком та регуляторним тиском. Тому компанії пропонують нові технології клієнтам, що скорочує витрати на обробку претензій, а також збільшує кількість спеціальних або унікальних товарних ліній для збільшення прибутку.
RU: Компании будут успешными, если они будут иметь стратегическое видение (цели) и план действий на определенный период времени. Стратегия – это видение, общий курс, планы руководства компании для достижения стратегических целей в любой сфере деятельности. Компании, лидеры рынка страховых услуг, внедряют различные модели и методы управления. Однако компании имеют общие черты. Компании осуществляют стратегическое планирование, имеют четко определенные стратегические цели и направления действий на определенный момент времени, целевые параметры. Компании внедряют инновационные методы оказания страховых услуг. Кроме того, крупнейшие страховые компании мира сталкиваются с низкой доходностью облигаций, глобальным геополитическим риском и регуляторным давлением. Поэтому компании предлагают новые технологии клиентам, что сокращает затраты на обработку претензий, а также увеличивает количество специальных или уникальных товарных линий для увеличения прибыли.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1889
Інші ідентифікатори: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/12_2018/42.pdf
Розташовується у зібраннях:№ 1 (12)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Skyba.pdf280,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.