Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1833
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГерчанівська, Світлана Валеріївна-
dc.contributor.authorГерчанивская, Светлана Валерьевна-
dc.contributor.authorHerchanivska, Svitlana-
dc.date.accessioned2019-11-01T10:23:21Z-
dc.date.available2019-11-01T10:23:21Z-
dc.date.issued2018-05-
dc.identifierhttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/14_2018/49.pdf-
dc.identifier.citationГерчанівська С. В. Функціонування служби зайнятості на засадах маркетингу / С. В. Герчанівська // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 14. – С. 278-281.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1833-
dc.description.abstractUK: У статті розкрито сутність концепції соціально-етичного маркетингу. Висвітлено поняття «некомерційний маркетинг», особливості некомерційних послуг. Розглянуто специфічний інструментарій маркетингу у сфері послуг. Охарактеризовано маркетингове середовище служби зайнятості та його фактори. Обґрунтовано доцільність використання маркетингу в діяльності служби зайнятості.en_US
dc.description.abstractRU: В статье раскрыта сущность концепции социально-этичного маркетинга. Освещены понятие «некоммерческий маркетинг», особенности некоммерческих услуг. Рассмотрен специфический инструментарий маркетинга в сфере услуг. Охарактеризованы маркетинговая среда службы занятости и ее факторы. Обоснована целесообразность использования маркетинга в деятельности службы занятости.-
dc.description.abstractEN: The article reveals the essence of the concept of social-ethical marketing. The concept of “non-commercial marketing”, features of non-commercial services is highlighted. A specific marketing tool in the service sector is considered. Characterized marketing environment of the employment service and its factors. The expediency of using marketing in the activity of the employment service is substantiated.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectслужба зайнятостіen_US
dc.subjectнекомерційний маркетингen_US
dc.subjectкомплекс маркетингуen_US
dc.subjectпослугаen_US
dc.subjectмаркетингове середовищеen_US
dc.subjectслужба занятостиen_US
dc.subjectнекоммерческий маркетингen_US
dc.subjectкомплекс маркетингаen_US
dc.subjectуслугаen_US
dc.subjectмаркетинговая средаen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectemployment serviceen_US
dc.subjectnon-commercial marketingen_US
dc.subjectmarketing complexen_US
dc.subjectserviceen_US
dc.subjectmarketing environmenten_US
dc.titleФункціонування служби зайнятості на засадах маркетингуen_US
dc.title.alternativeФункционирование службы занятости на принципах маркетингаen_US
dc.title.alternativeFunctioning of the employment service on the base of marketingen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 3 (14)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Herchanivska.pdf363,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.