Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1798
Назва: Swot-аналіз у розробленні стратегії на прикладі ПАТ «Інтерпайп НТЗ»
Інші назви: Swot-анализ в разрабатывании стратегии на примере ПАТ «Интерпайп НТЗ»
Swot analysis in the development of strategy through the example of PJSC “Interpipe NTPR”
Автори: Варяниченко, Олена Володимирівна
Варяниченко, Елена Ваодимировна
Varianychenko, Olena
Єгорова, Поліна Владиславівна
Егорова, Полина Владиславовна
Yehorova, Polina
Ключові слова: SWOT-аналіз
зовнішнє середовище
внутрішнє середовище
п’ять сил Портера
рівень конкурентоспроможності продукції
побудова стратегії
формування цілей та задач
SWOT-анализ
внешняя среда
внутренняя среда
пять сил Портера
уровень конкурентоспособности продукции
построение стратегии
формирование целей и задач
SWOT analysis
external environment
internal environment
Porter’s five forces
level of competitive ability of products
development of the strategy
formulation of goals and tasks
Дата публікації: тра-2018
Бібліографічний опис: Варяниченко О. В. Swot-аналіз у розробленні стратегії на прикладі ПАТ «Інтерпайп НТЗ» / О. В. Варяниченко, П. В. Єгорова // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 14. – С. 164-172.
Короткий огляд (реферат): UK: Стаття присвячена застосуванню SWOT-аналізу на підприємстві. Розкрито зміст аналізу, його стандартну матрицю, етапи реалізації, а також переваги та недоліки моделі. Розглянуто практичну реалізацію SWOT-аналізу на конкретному підприємстві. Проведене детальне вивчення зовнішнього та внутрішнього середовищ підприємства. Сформовано стратегію, дотримання якої рекомендоване ПАТ «Інтерпайп НТЗ».
RU: Статья посвящена применению SWOT-анализа на предприятии. Раскрыты содержание анализа, его стандартная матрица, этапы реализации, а также преимущества и недостатки модели. Рассмотрена практическая реализация SWOT-анализа на конкретном предприятии. Проведено детальное изучение внешней и внутренней сред предприятия. Сформирована стратегия, соблюдение которой рекомендуется ПАО «Интерпайп НТЗ».
EN: The present article is devoted to the application of SWOT analysis at the enterprise. The essence of the analysis, its standard matrix, stages of implementation, as well as advantages and disadvantages of the model are described. The practical implementation of SWOT analysis at certain enterprise is represented. Detailed study of the external and internal environment of the enterprise was performed. The strategy, recommended to PJSC “Interpipe NTPR”, is formed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1798
Інші ідентифікатори: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/14_2018/30.pdf
Розташовується у зібраннях:№ 3 (14)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Varianychenko.pdf290,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.