Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1737
Назва: Клієнтський капітал підприємств індустрії туризму та гостинності
Інші назви: Клиентский капитал предприятий индустрии туризма и гостеприимства
The customer capital of the enterprises of tourism and hospitality service
Автори: Яворська, Оксана Григорівна
Яворская, Оксана Григорьевна
Yavorska, Oksana
Ключові слова: інтелектуальний капітал
клієнтський капітал
туризм
індустрія гостинності
интеллектуальный капитал
клиентский капитал
сфера обслуживания
туризм
индустрия гостеприимства
Customer/Relational Capital
Intellectual Capital
service industries
tourism
hospitality service
Дата публікації: бер-2018
Бібліографічний опис: Яворська О. Г. Клієнтський капітал підприємств індустрії туризму та гостинності / О. Г. Яворська // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 13. – С. 179-185.
Короткий огляд (реферат): UK: У публікації розглядається клієнтський капітал як сучасне поняття, яке впливає на бізнес-процеси та проекти підприємств сфери туризму та індустрії гостинності. Дослідження оцінки інтелектуальних активів та зовнішніх нематеріальних ресурсів суб'єктів господарської діяльності охоплює широкий спектр запропонованих методів та теорій за останній час, що активізує ступінь вивчення та розроблення даного напряму. У статті приділено увагу питанням оцінки та застосування клієнтського капіталу підприємств малого бізнесу. Результати вивчення можуть бути використані для поліпшення методів управління та реалізації політики, спрямованої на підвищення ефективності менеджменту людських ресурсів.
RU: Данная статья рассматривает клиентский капитал как современное понятие, которое оказывает влияние на бизнес-процессы и проекты предприятий туризма и индустрии гостеприимства. Исследование по оценке интеллектуального актива и внешних нематериальных ресурсов субъектов хозяйственной деятельности охватило широкий спектр предложенных методов и теорий за последний период. Это активизирует степень исследования по изучению и разработке данного понятия. В статье уделено внимание вопросам оценки и задействования клиентского капитала предприятиями малого бизнеса. Результаты исследования могут использоваться для улучшения существующих методов управления и реализации политики, направленной на увеличение эффективности менеджмента человеческих ресурсов.
EN: This paper discusses Customer/Relational Capital as a modern concept that has influenced business processes and plans OF the ENTERPRISES of tourism and hospitality service. The research into measuring the Intellectual Capital and the External Resources of companies has produced a plethora of proposed methods and theories over the last years. It aims at exploring and assessing the extent of awareness of such concept. The research focuses on how to evaluation and exploit Customer Capital. Findings are used to support existing managerial practices and policies for better retention practices and management of human resources.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1737
Інші ідентифікатори: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/13_2018/34.pdf
Розташовується у зібраннях:№ 2 (13)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yavorska.pdf200,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.