Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1733
Назва: Сучасні види інноваційного маркетингу в діяльності підприємств
Інші назви: Современные виды инновационного маркетинга в деятельности предприятий
Modern types of innovative marketing in the activities of enterprises
Автори: Мостова, Анастасія Дмитрівна
Мостовая, Анастасия Дмитриевна
Mostova, Anastasiia
Ключові слова: стратегічне управління маркетинговою діяльністю
інноваційна маркетингова стратегія
види інноваційного маркетингу
маркетинг інновацій
стратегическое управление маркетинговой деятельностью
инновационная маркетинговая стратегия
виды инновационного маркетинга
маркетинг инноваций
strategic management of marketing activity
innovative marketing strategy
types of innovative marketing
marketing of innovations
Дата публікації: лют-2018
Бібліографічний опис: Мостова А. Д. Сучасні види інноваційного маркетингу в діяльності підприємств / А. Д. Мостова // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 12. – С. 88-93.
Короткий огляд (реферат): UK: У статті розглянуто суть стратегічного маркетингового управління діяльністю підприємств та поняття маркетингової стратегії. Розкрито особливості маркетингу інновацій та основні підходи до класифікації маркетингових інновацій у науковій літературі. З урахуванням наявних підходів надано систематизовану класифікацію маркетингових інновацій для подальшого розроблення ефективної маркетингової інноваційної стратегії підприємства та обґрунтування відповідних маркетингових інновацій у маркетинговій діяльності підприємства.
RU: В работе рассмотрены суть стратегического маркетингового управления деятельностью предприятий и понятие маркетинговой стратегии. Раскрыты особенности маркетинга инноваций и основные подходы к классификации маркетинговых инноваций в научной литературе. С учетом существующих подходов предоставлена систематизированная классификация маркетинговых инноваций для дальнейшей разработки эффективной маркетинговой инновационной стратегии предприятия и обоснования соответствующих маркетинговых инноваций в маркетинговой деятельности предприятия.
EN: The article deals with the essence of strategic marketing management of the activities of enterprises and the concept of marketing strategy. The peculiarities of marketing of innovations and basic approaches to the classifications of marketing innovations in the scientific literature are revealed. Taking into account the existing approaches, a systematic classification of marketing innovations was provided with the purpose of further development of an effective marketing innovative strategy of the enterprise and justification of the corresponding marketing innovations in the marketing activity of the enterprise.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1733
Інші ідентифікатори: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/12_2018/17.pdf
Розташовується у зібраннях:№ 1 (12)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mostova.pdf311,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.