Please use this identifier to cite or link to this item: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/16347
Title: Трансформація маркетингових стратегій девелопментув умовах цифрової економіки
Authors: Подрєз, Віктор
Фісуненко, Надія Олександрівна (керівник)
Keywords: девелопмент
нерухомість
маркетинг
стратегія
цифровізація
Issue Date: 2025
Publisher: Український державний університет науки і технологій
ННІ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"
Citation: Подрєз В. Трансформація маркетингових стратегій девелопментув умовах цифрової економіки : магіст. робота : 075 Маркетинг, 192 Будівництво та цивільна інженерія / В. Подрєз ; керівник Н. О. Фісуненко. – Дніпро, 2025. – 106 с.
URI: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/16347
Appears in Collections:075 Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Podriez. Hrafichnyi material.pptx
  Restricted Access
2,92 MBMicrosoft Powerpoint XMLView/Open Request a copy
Podriez.pdf
  Restricted Access
1,76 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.