Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/16336
Назва: Організація маркетингової діяльності підприємства та шляхи її вдосконалення
Автори: Моторний, Антон
Морозова, Євгенія Петрівна (керівник)
Ключові слова: маркетинг
стратегія
комунікації
інновації
управління
Дата публікації: 2025
Видавництво: Український державний університет науки і технологій
ННІ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"
Бібліографічний опис: Моторний А. Організація маркетингової діяльності підприємства та шляхи її вдосконалення : магіст. робота : 075 Маркетинг / А. Моторний ; керівник Є. П. Морозова. – Дніпро, 2025. – 88 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/16336
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Motornyi.pdf
  Restricted Access
16,85 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.