Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/16336
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМоторний, Антон-
dc.contributor.otherМорозова, Євгенія Петрівна (керівник)-
dc.date.accessioned2025-11-04T11:34:46Z-
dc.date.available2025-11-04T11:34:46Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationМоторний А. Організація маркетингової діяльності підприємства та шляхи її вдосконалення : магіст. робота : 075 Маркетинг / А. Моторний ; керівник Є. П. Морозова. – Дніпро, 2025. – 88 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/16336-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет науки і технологійuk_UA
dc.publisherННІ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"-
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectкомунікаціїuk_UA
dc.subjectінноваціїuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.titleОрганізація маркетингової діяльності підприємства та шляхи її вдосконаленняuk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Motornyi.pdf
  Restricted Access
16,85 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.