Please use this identifier to cite or link to this item: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/16335
Title: Дослідницьке середовище ЗВО як основа синергії держави та підприємництва для функціонування інноваційної екосистеми
Other Titles: Research environment of higher education institutions as a basis for synergy between the state and business for the functioning of the innovation ecosystem
Authors: Бабенко, Валентина Андріївна
Keywords: кафедра українознавства, документознавства та інформаційної діяльності
КУДІД
презентація
інноваційна екосистема
ЗВО
Erasmus+ programme
дослідницьке середовище
програма Erasmus+
innovation ecosystem
research environment
higher education institutions
Issue Date: 2025
Publisher: Український державний університет науки і технологій
ННІ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"
Citation: Бабенко В. А. Дослідницьке середовище ЗВО як основа синергії держави та підприємництва для функціонування інноваційної екосистеми : [презентація]. Дніпро : Укр. держ. ун-т науки і технологій, ННІ ПДАБА. 2025.
Abstract: UK : Презентація присвячена науково-інноваційній системі України, що потребує трансформації для подолання викликів, що стоятимуть перед державою і суспільством після війни. Проаналізовано, що Україна, не зважаючи на війну, піднялась у рейтингу Global Innovation Index на два пункти та посіла 55-те місце. Визначено, завдяки інноваціям, освітні установи встановлюють партнерства з технологічними компаніями для створення та розвитку передових навчальних програм, що відкриває студентам унікальні можливості працювати над реальними проєктами та впроваджувати свої знання на практиці. Розглянуто приклади реальних проектів за програмою Erasmus+«Розбудова потенціалу у сфері вищої освіти».
EN: The presentation is devoted to the scientific and innovation system of Ukraine, which needs to be transformed to overcome the challenges facing the state and society after the war. It is analysed that Ukraine, despite the war, has risen in the Global Innovation Index ranking by two points and has taken 55th place. It is determined that, thanks to innovations, educational institutions are establishing partnerships with technology companies to create and develop advanced curricula, which opens up unique opportunities for students to work on real projects and put their knowledge into practice. Examples of real-life projects under the Erasmus+ programme Capacity Building in Higher Education are discussed.
Description: В. Бабенко: ORCID 0000-0001-7105-4653
URI: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/16335
Appears in Collections:Кафедра українознавства, документознавства та інформаційної діяльності (КУДІД)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Babenko_V.pdf659,53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.