Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1610
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKurbatova, Yuliia-
dc.contributor.authorКурбатова, Юлія Леонідівна-
dc.contributor.authorКурбатова, Юлия Леонидовна-
dc.contributor.authorIotova, D. K.-
dc.contributor.authorИотова, Д. К.-
dc.contributor.authorІотова, Д. К.-
dc.contributor.authorPushkar, Oleksandr-
dc.contributor.authorПушкар, Олександр Іванович-
dc.contributor.authorПушкар, Александр Иванович-
dc.date.accessioned2019-10-09T08:42:22Z-
dc.date.available2019-10-09T08:42:22Z-
dc.date.issued2017-09-
dc.identifierhttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/10_2017/06.pdf-
dc.identifier.citationKurbatova Yu. L. Analysis of factors of attracting and retaining the attention of users in the internet environment / Yu. L. Kurbatova, D. K. Iotova, A. I. Pushkar // Cхідна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2017. – № 10. – С. 41-46.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1610-
dc.description.abstractEN: The article specifies the essence of the processes of attracting and retaining the attention of users when interacting with a multimedia product on the Internet. The interrelation of volumes of the information and attention of users is grounded. The elements of the information structure of a multimedia product are generalized. Classified factors of attracting and retaining the attention of users in the Internet environment.en_US
dc.description.abstractUK: У статті уточнено сутність процесів залучення і утримання уваги користувачів при взаємодії з мультимедійним продуктом в Інтернеті. Обґрунтовано взаємозв'язок обсягів інформації та уваги користувачів. Узагальнено елементи інформаційної структури мультимедійного продукту. Класифіковано чинники залучення і утримання уваги користувачів в Інтернет середовищі.-
dc.description.abstractEN: В статье уточнена сущность процессов привлечения и удержания внимания пользователей при взаимодействии с мультимедийным продуктом в интернет. Обоснована взаимосвязь объемов информации и внимания пользователей. Обобщены элементы информационной структуры мультимедийного продукта. Классифицированы факторы привлечения и удержания внимания пользователей в интернет среде.-
dc.language.isoenen_US
dc.subjectfactorsen_US
dc.subjectattentionen_US
dc.subjectInternet environmenten_US
dc.subjectmultimedia producten_US
dc.subjectattention economyen_US
dc.subjectчинникиen_US
dc.subjectувагаen_US
dc.subjectІнтернет середовищеen_US
dc.subjectмультимедійний продуктen_US
dc.subjectекономіка увагиen_US
dc.subjectфакторыen_US
dc.subjectвниманиеen_US
dc.subjectинтернет средаen_US
dc.subjectмультимедийный продуктen_US
dc.subjectэкономика вниманияen_US
dc.titleAnalysis of factors of attracting and retaining the attention of users in the internet environmenten_US
dc.title.alternativeАналіз факторів залучення та збереження уваги користувачів в інтернет-середовищіen_US
dc.title.alternativeАнализ факторов привлечения и сохранения внимания пользователей в интернет-средеen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 5 (10)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kurbatova.pdf315,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.