Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/15895
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРайко, Діана Валеріївна-
dc.contributor.authorRaiko, Diana-
dc.date.accessioned2025-07-30T08:19:48Z-
dc.date.available2025-07-30T08:19:48Z-
dc.date.issued2025-06-
dc.identifierhttps://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/47_2025/17.pdf-
dc.identifierDOI: https://doi.org/10.32782/easterneurope.47-15-
dc.identifier.citationРайко Д. В. Реляційний маркетинг як стратегія побудови довготривалих взаємовідносин із партнерами та споживачами: сучасні виклики та інструменти / Д. В. Райко // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2025. – № 2(47). – С. 94-103uk_UA
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/15895-
dc.description.abstractUK: У статті досліджено сучасні тенденції та методи реляційного маркетингу як спосіб сприяння довгостроковому партнерству з партнерами та клієнтами. Подано визначення реляційного маркетингу та його переваги для сучасних компаній. Досліджено особливості реляційного маркетингу як тактики для довгострокових партнерств з постачальниками та клієнтами. Визначаються ключові елементи реляційного маркетингу. З’ясовано сучасні виклики реляційного маркетингу, зокрема, вплив цифрових технологій на реляційний маркетинг; проблеми в управлінні відносинами з клієнтами. Акцент зроблено на інструменти реляційного маркетингу, а саме, CRM-системи та їх роль у забезпеченні ефективних взаємовідносин; персоналізація та сегментація клієнтів; програми лояльності як інструмент побудови довготривалих відносин; використання соціальних медіа для підтримки зв'язків з клієнтами та партнерами. Визначено перспективи розвитку реляційного маркетингу. Основна увага приділялась новим технологіям та інструментам (AI, Big Data, Blockchain) для розвитку реляційного маркетингу. Представлено тренди майбутнього: відновлення довіри, посилення персоналізації, інтеграція нових комунікаційних каналів.uk_UA
dc.description.abstractEN: Amidst today's globalization, intense competition, and the quick digital shift in business, businesses are more and more understanding the value of not just gaining new clients, but also keeping current customers and creating enduring relationships with partners. As a strategic technique, relational marketing strives to construct solid, mutually advantageous bonds among all market players, which fosters enhanced loyalty, profitability, and lasting business expansion. Considering new hurdles, such as market volatility, shifting consumer tastes, and the expanding impact of digital platforms and social media, relational marketing is turning very important for sustaining competitiveness. The article explores current trends and approaches of relational marketing as a way to foster enduring partnerships with partners and customers. The article defines relational marketing and its advantages for contemporary companies. The features of relational marketing as a tactic for long-term collaborations with suppliers and customers are examined. The key components of relational marketing are defined. The current challenges of relational marketing are clarified, specifically, the impact of digital technologies on relational marketing; issues in customer relationship management. The focus is placed on the tools of relational marketing, particularly, CRM systems and their role in ensuring effective relationships; personalization and segmentation of customers; loyalty programs as a tool for building long-term collaborations; utilization of social media to maintain relationships with customers and partners. Prospects for the advancement of relational marketing were identified. The emphasis was on novel technologies and instruments (AI, Big Data, Blockchain) for the advancement of relational marketing. Future trends were shown: rebuilding of trust, enhanced personalization, integration of new communication avenues. The exploration of relational marketing as a tactic for constructing robust relationships with partners and consumers is very pertinent and addresses the requirements of the contemporary economy concentrated on generating customer experience and partner synergy.-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherННІ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет науки і технологій-
dc.subjectреляційний маркетингuk_UA
dc.subjectпартнери та споживачіuk_UA
dc.subjectінструментиuk_UA
dc.subjectперсоналізований підхідuk_UA
dc.subjectвзаємовідносиниuk_UA
dc.subjectцифрові технологіїuk_UA
dc.subjectстратегіїuk_UA
dc.subjectінтеграціяuk_UA
dc.subjectвикликиuk_UA
dc.subjectrelational marketinguk_UA
dc.subjectpartners and consumersuk_UA
dc.subjectrelationshipsuk_UA
dc.subjectdigital technologiesuk_UA
dc.subjectstrategiesuk_UA
dc.subjectpersonalized approachuk_UA
dc.subjecttoolsuk_UA
dc.subjectintegrationuk_UA
dc.subjectchallengesuk_UA
dc.titleРеляційний маркетинг як стратегія побудови довготривалих взаємовідносин із партнерами та споживачами: сучасні виклики та інструментиuk_UA
dc.title.alternativeRelational marketing as a strategy for building long-term relationships with partners and consumers: modern challenges and toolsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 2 (47)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Raiko.pdf326,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.