Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/15876
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorJianfu, Ye-
dc.contributor.authorЦзяньфу, Є-
dc.contributor.authorZvarych, Iryna-
dc.contributor.authorЗварич, Ірина Ярославівна-
dc.date.accessioned2025-07-25T10:15:38Z-
dc.date.available2025-07-25T10:15:38Z-
dc.date.issued2025-06-
dc.identifierhttps://economic-prostir.com.ua/article/202-vplyv-yakosti-biznes-seredovyshha-v-krayinah-uchasnyczyah-inicziatyvy-poyas-i-shlyah-na-pryami-inozemni-investycziyi-z-kytayu-in-english/-
dc.identifierDOI: https://doi.org/10.30838/EP.202.292-298-
dc.identifier.citationJianfu Ye. The impact of business environment quality in belt and road initiative countries on china's outward foreign direct investment / Ye. Jianfu, I. Zvarych // Економічний простір. – 2025. – № 202. – С. 292-298uk_UA
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/15876-
dc.description.abstractEN: This article examines how investment facilitation levels in Belt and Road Initiative countries influence China's outward foreign direct investment. As a major source of global outward investment, China's investment activities are shaped by varying levels of investment facilitation across different countries. Current research has two key limitations: it fails to fully consider the Belt and Road Initiative's implementation timeline and overlooks countries' distinct investment openness characteristics. To address these gaps, this study analyzes data from 58 Belt and Road countries from 2008–2024 and business environment data from 2023. The study quantifies investment facilitation levels using business environment indicators, categorizes countries by facilitation level, and employs an extended gravity model for empirical analysis. The findings show that enhanced investment facilitation in Belt and Road countries significantly increases China's outward foreign direct investment. However, the impact remains consistent before and after the Initiative's launch—likely due to ongoing implementation, regional political instability, and economic development disparities among participating countries. Analysis of countries grouped by investment openness reveals varied effects: improved facilitation significantly promotes Chinese investment in countries with low investment openness, has limited impact in countries with medium openness, and shows strong promotional effects in countries with high openness. Based on these findings, this paper recommends: (1) advancing investment facilitation negotiations, strengthening border management, simplifying administrative approvals, and aligning with international standards; (2) deepening trade and investment cooperation, raising project thresholds, promoting enterprise transformation, and developing new cooperation models like online exhibition halls; (3) fostering "Two Countries, Two Parks" construction between Belt and Road countries and China to demonstrate successful cooperation; (4) enhancing institutional development, optimizing business environments, boosting competitiveness, and establishing efficient government-enterprise information exchange; (5) strengthening rule of law, resolving SME approval issues, and refining regulations; and (6) implementing differentiated strategies based on investment openness—prioritizing business environment optimization for countries with low and high openness, while encouraging medium-openness countries to enhance risk management and international cooperation. These recommendations aim to promote investment cooperation between China and Belt and Road countries, fostering mutual benefits and shared development.uk_UA
dc.description.abstractUK: У цій статті розглядається, як рівень сприяння інвестуванню в країнах ініціативи «Один пояс, один шлях» впливає на прямі іноземні інвестиції Китаю. Як основне джерело глобальних зовнішніх інвестицій, інвестиційна діяльність Китаю формується різними рівнями сприяння інвестуванню в різних країнах. Поточні дослідження мають два ключові обмеження: вони не враховують повною мірою терміни реалізації ініціативи «Один пояс, один шлях» та не враховують особливості інвестиційної відкритості країн. Щоб усунути ці прогалини, це дослідження аналізує дані з 58 країн ініціативи «Один пояс, один шлях» за 2008–2024 роки та дані про бізнессередовище за 2023 рік. Дослідження кількісно визначає рівні сприяння інвестуванню за допомогою показників бізнес-середовища, класифікує країни за рівнем сприяння та використовує розширену гравітаційну модель для емпіричного аналізу. Результати показують, що посилене сприяння інвестуванню в країнах ініціативи «Один пояс, один шлях» значно збільшує прямі іноземні інвестиції Китаю. Однак вплив залишається незмінним до та після запуску ініціативи, ймовірно, через постійне впровадження, регіональну політичну нестабільність та нерівність в економічному розвитку країн-учасниць. Аналіз країн, згрупованих за рівнем відкритості для інвестицій, виявляє різноманітні наслідки: покращене сприяння значно сприяє китайським інвестиціям у країнах з низьким рівнем відкритості для інвестицій, має обмежений вплив у країнах із середнім рівнем відкритості та демонструє сильний стимулюючий ефект у країнах з високим рівнем відкритості. На основі цих висновків у цій статті рекомендується: (1) просування переговорів щодо сприяння інвестиційним інвестиціям, посилення управління кордонами, спрощення адміністративних дозволів та узгодження з міжнародними стандартами; (2) поглиблення торговельної та інвестиційної співпраці, підвищення порогових значень проектів, сприяння трансформації підприємств та розробка нових моделей співпраці, таких як онлайнвиставкові зали; (3) сприяння будівництву «Дві країни, два парки» між країнами «Поясу та шляху» та Китаєм для демонстрації успішної співпраці; (4) посилення інституційного розвитку, оптимізація бізнес-середовища, підвищення конкурентоспроможності та встановлення ефективного обміну інформацією між урядом та підприємствами; (5) зміцнення верховенства права, вирішення питань схвалення МСП та вдосконалення нормативних актів; та (6) впровадження диференційованих стратегій, заснованих на відкритості для інвестицій, – пріоритезація оптимізації бізнес-середовища для країн з низьким та високим рівнем відкритості, одночасно заохочуючи країни із середнім рівнем відкритості до покращення управління ризиками та міжнародної співпраці. Ці рекомендації спрямовані на сприяння інвестиційній співпраці між Китаєм та країнами «Поясу та шляху», сприяння взаємній вигоді та спільному розвитку.-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherННІ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет науки і технологій-
dc.subjectBelt and Road Initiativeuk_UA
dc.subjectinvestment facilitation leveluk_UA
dc.subjectInvestment business environmentuk_UA
dc.subjectbusiness environment optimizationuk_UA
dc.subjectforeign direct investmentuk_UA
dc.subjectoutward foreign direct investmentuk_UA
dc.subjectgravity modeluk_UA
dc.subjectініціатива «Пояс і шлях»uk_UA
dc.subjectрівень сприяння інвестуваннюuk_UA
dc.subjectпрямі іноземні інвестиціїuk_UA
dc.subjectпрямі іноземні інвестиціїuk_UA
dc.subjectінвестиційне бізнес-середовищеuk_UA
dc.subjectгравітаційна модельuk_UA
dc.subjectоптимізація бізнес-середовищаuk_UA
dc.titleThe impact of business environment quality in belt and road initiative countries on China's outward foreign direct investmentuk_UA
dc.title.alternativeВплив якості бізнес-середовища в країнах-учасницях ініціативи «Пояс і шлях» на прямі іноземні інвестиції з Китаюuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 202

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Цзяньфу Є.pdf363,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.