Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/15862
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОрлова, Катерина Євгеніївна-
dc.contributor.authorOrlova, Kateryna-
dc.contributor.authorЦарук, Ірина Михайлівна-
dc.contributor.authorTsaruk, Iryna-
dc.contributor.authorОчередько, Максим Віталійович-
dc.contributor.authorOcheredko, Maksym-
dc.date.accessioned2025-07-22T10:49:54Z-
dc.date.available2025-07-22T10:49:54Z-
dc.date.issued2025-06-
dc.identifierhttps://economic-prostir.com.ua/article/202-naukovo-metodychni-zasady-formuvannya-komunikaczijnoyi-polityky-pidpryyemstva-v-systemi-marketyngu-innovaczij/-
dc.identifierDOI: https://doi.org/10.30838/EP.202.202-207-
dc.identifier.citationОрлова К. Є. Науково-методичні засади формування комунікаційної політики підприємства в системі маркетингу інновацій / К. Є. Орлова, І. М. Царук, М. В. Очередько // Економічний простір. – 2025. – № 202. – С. 202-207uk_UA
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/15862-
dc.description.abstractUK: У статті розглянуто особливості формування комунікаційної політики підприємства в системі маркетингу інновацій. Визначено, що за сучасних умов господарювання одним з пріоритетних напрямів розвитку підприємства є інноваційне його спрямування. Досягнення ефективності такого розвитку передбачає забезпечення результативного просування, що визначає роль маркетингу інновацій. Запропоновано авторський підхід до визначення маркетингу інновацій та узагальнено його особливості порівняно із традиційним маркетингом. З’ясовано, що однією з рис маркетингу інновацій є високий рівень вимог до ефективності комунікації зі стейкхолдерами, що ставить особливий наголос на формуванні комунікаційної політики підприємства. Визначено, що метою комунікаційної політики в системі маркетингу інновацій є забезпечення конкурентоспроможності підприємства на засадах інноваційного розвитку шляхом встановлення ефективних внутрішніх і зовнішніх комунікацій. Узагальнено науково-методичні засади формування комунікаційної політики, що включають цілі, напрями, підходи, принципи та інструменти.uk_UA
dc.description.abstractEN: The article considers the peculiarities of formation of enterprise communication policy in the system of innovations marketing. It was defined that the conditions of uncertainty, turbulence, and competition aggravation have led to an increased importance of innovative direction of enterprise development. Achieving the efficiency of such development envisages its effective promotion, that defines the role of innovations marketing. The authors’ approach to the definition of innovations marketing was formed. It is suggested to define innovations marketing as a systemic consumer-oriented activity of the enterprise aimed at the identification of the possible niches and directions of innovative development, as well as at the promotion of economic entity activities in this sphere. The key features of innovations marketing which distinguish it from the traditional marketing were generalized. It was substantiated that one of the peculiarities of innovations marketing is a high level of requirements to the efficiency of communication with stakeholders, which defines the role of communication policy. The communication policy is considered as the activities performed to inform and remind consumers about the company’s product, form a positive image, and establish mutually beneficial relationships with counterparties. The purpose of the communication policy in the innovations marketing system is defined as ensuring enterprise competitiveness on the basis of innovative development by establishing efficient internal and external communications. The scientific and methodical foundations of communication policy formation were generalized, including goals, directions (internal and external), approaches (product-oriented, consumer-oriented, system), principles and tools. The key principles include the following: reasonableness, goal-orientation, alternativeness, efficiency, scientific-based, systematicity, adaptability, and evolutionism. The tools of communication policy are divided into three groups, such as basic, synthetic, and innovative. The role of marketing information systems is outlined.-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherННІ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет науки і технологій-
dc.subjectкомунікаційна політикаuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectнауково-методичні засадиuk_UA
dc.subjectмаркетинг-менеджментuk_UA
dc.subjectмаркетинг інноваційuk_UA
dc.subjectінноваціїuk_UA
dc.subjectcommunication policyuk_UA
dc.subjectscientific and methodical foundationsuk_UA
dc.subjectinnovations marketinguk_UA
dc.subjectmarketing managementuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectinnovationsuk_UA
dc.titleНауково-методичні засади формування комунікаційної політики підприємства в системі маркетингу інноваційuk_UA
dc.title.alternativeScientific and methodical foundations of enterprise communication policy formation in the system of innovations marketinguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 202

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Orlova.pdf288,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.