Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/15774
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМірошник, Роман Олександрович-
dc.contributor.authorMiroshnyk, Roman-
dc.contributor.authorШовкопляс, Денис Олександрович-
dc.contributor.authorShovkoplias, Denys-
dc.date.accessioned2025-07-02T07:11:11Z-
dc.date.available2025-07-02T07:11:11Z-
dc.date.issued2025-06-
dc.identifierhttps://economic-prostir.com.ua/article/201-pokaznyky-oczinyuvannya-efektyvnosti-marketyngovoyi-strategiyi-pidpryyemstv-meblevoyi-promyslovosti-v-umovah-nestabilnosti-seredovyshha/-
dc.identifierDOI: https://doi.org/10.30838/EP.201.121-126-
dc.identifier.citationМірошник Р. О. Показники оцінювання ефективності маркетингової стратегії підприємств меблевої промисловості в умовах нестабільності середовища / Р. О. Мірошник, Д. О. Шовкопляс // Економічний простір. – 2025. – № 201. – С. 121-126uk_UA
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/15774-
dc.description.abstractUK: У статті досліджено проблематику оцінювання ефективності маркетингової стратегії підприємств меблевої промисловості в умовах нестабільності середовища. Досліджено особливості розвитку промисловості в Україні та меблевої галузі за 2020-2024 роки. Сформовано п’ять груп показників для оцінювання маркетингової стратегії: фінансові показники, ринкові показники, операційні показники, цифрові показники та показники конкурентоспроможності. Детально визначено складові кожної групи показників оцінювання ефективності маркетингової стратегії для підприємств меблевої промисловості. Визначено вплив показників на маркетингову стратегію виробників меблів. В розрізі кожної групи запропоновані заходи щодо моніторингу, контролювання та покращення показників. Розробленні висновки та подальші рекомендації щодо дослідження факторів впливу нестабільності середовища на маркетингові стратегії підприємств меблевої промисловості України.uk_UA
dc.description.abstractEN: The article examines the issues of assessing the effectiveness of the marketing strategy of furniture industry enterprises in the context of an unstable external environment. The features of the development of industry in Ukraine and the furniture industry for 2020-2024 in the context of environmental instability are studied: the furniture industry was characterized by either a sharp decline or a sharp increase in product sales. Five groups of indicators have been formed for assessing the marketing strategy: financial indicators, market indicators, operational indicators, digital indicators, and competitiveness indicators. Financial indicators such as revenue, ROMI, and average check help you assess the economic feasibility of your strategy and optimize your costs. Market indicators, such as market share and brand awareness, help you position your business among your competitors and adjust your strategy to expand your reach. Operational indicators, such as order processing time and service quality, identify weaknesses and help you improve customer loyalty. Digital indicators, such as website traffic and CTR, show the effectiveness of your online channels, and competitive metrics, such as unique benefits and pricing, help you adapt your strategy to gain an edge over your competitors. Competitiveness indicators, such as unique selling points, product innovation, and brand perception compared to competitors, allow furniture industry enterprises to adapt their marketing strategy to ensure competitive advantages and increase consumer appeal. The components of each group of indicators for assessing the effectiveness of the marketing strategy for furniture industry enterprises are defined in detail. The impact of indicators on the marketing strategy of furniture manufacturers is determined. Measures for monitoring, controlling, and improving indicators are proposed for each group. Conclusions and further recommendations are developed to study the factors influencing the instability of the environment in the marketing strategies of furniture industry enterprises in Ukraine.-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherННІ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет науки і технологій-
dc.subjectмеблева промисловістьuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectоцінюванняuk_UA
dc.subjectпоказникиuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectfurniture industryuk_UA
dc.subjectindicatorsuk_UA
dc.subjectefficiencyuk_UA
dc.subjectmarketing strategyuk_UA
dc.subjectevaluationuk_UA
dc.titleПоказники оцінювання ефективності маркетингової стратегії підприємств меблевої промисловості в умовах нестабільності середовищаuk_UA
dc.title.alternativeIndicators for assessing the effectiveness of the marketing strategy of furniture industry enterprises in conditions of environmental instabilityuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 201

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Miroshnyk.pdf297,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.