Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/15260
Назва: Атрибутивний підхід до управління маркетингом у девелопменті
Автори: Єрьоменко, Даніїл
Кіріченко, Ігор
Морозова, Євгенія Петрівна (науковий керівник)
Ключові слова: девелопмент
маркетинг
Дата публікації: 27-бер-2023
Видавництво: Придніпровська державна академія будівництва та архітектури
Бібліографічний опис: Єрьоменко Д. Атрибутивний підхід до управління маркетингом у девелопменті / Д. Єрьоменко, І. Кіріченко ; наук. керівник Є. П. Морозова // Матеріали науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених, 27–28 березня 2023 р. : зб. тез. – Дніпро : ПДАБА, 2023. – С. 671-673.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/15260
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yeromenko.pdf392,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.