Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/15260
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄрьоменко, Даніїл-
dc.contributor.authorКіріченко, Ігор-
dc.contributor.otherМорозова, Євгенія Петрівна (науковий керівник)-
dc.date.accessioned2025-05-06T06:21:46Z-
dc.date.available2025-05-06T06:21:46Z-
dc.date.issued2023-03-27-28-
dc.identifier.citationЄрьоменко Д. Атрибутивний підхід до управління маркетингом у девелопменті / Д. Єрьоменко, І. Кіріченко ; наук. керівник Є. П. Морозова // Матеріали науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених, 27–28 березня 2023 р. : зб. тез. – Дніпро : ПДАБА, 2023. – С. 671-673.uk_UA
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/15260-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПридніпровська державна академія будівництва та архітектуриuk_UA
dc.subjectдевелопментuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.titleАтрибутивний підхід до управління маркетингом у девелопментіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yeromenko.pdf392,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.