Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1523
Назва: Інтернет-торгівля як засіб залучення широкого загалу до біржових торгів
Інші назви: Интернет-торговля как средство привлечения широкой общественности к биржевым торгам
Internet-trade as a way to attract public to stock trading
Автори: Карпіщенко, Олександр Олексійович
Карпищенко, Александр Алексеевич
Karpishchenko, Oleksandr
Чикалова, Анна Сергіївна
Чикалова, Анна Сергеевна
Chykalova, Anna
Ключові слова: Інтернет-трейдинг
біржові торги
фондовий ринок
приватний інвестор
брокерська компанія
Интернет-трейдинг
биржевые торги
фондовый рынок
частный инвестор
брокерская компания
online trading
exchange trading
stock market
private investors
brokerage company
Дата публікації: сер-2016
Бібліографічний опис: Карпіщенко О. О. Інтернет-торгівля як засіб залучення широкого загалу до біржових торгів / О. О. Карпіщенко, А. С. Чикалова // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2016. – № 3. – С. 261-265.
Короткий огляд (реферат): UK: У статті розглянуто сучасний стан Інтернет-трейдингу на фондовому ринку в Україні. Проаналізовано проблеми брокерських компаній у зв’язку зі скороченням обсягів біржових торгів та зниженням активності приватних інвесторів. Запропоновано шляхи активізації торговельної активності наявних учасників Інтернет-трейдингу, а також підходи до залучення нових клієнтів та популяризації Інтернет-трейдингу в суспільстві.
RU: В статье рассмотрено современное состояние Интернет-трейдинга на фондовом рынке в Украине. Проанализированы проблемы брокерских компаний в связи с сокращением объемов биржевых торгов и снижением активности частных инвесторов. Предложены пути активизации торговой активности имеющихся участников Интернет-трейдинга, а также подходы к привлечению новых клиентов и популяризации Интернет-трейдинга в обществе.
EN: The current state of e-commerce in the stock market in Ukraine is discussed. The problems of brokerage firms due to reduced volumes of trading and decreased activity of private investors was analyzed. Proposed the way of activating the existing trading activity of participants of online trading, as well as approaches to attract new customers and promote online trading in the society
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1523
Інші ідентифікатори: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/3_2016/52.pdf
Розташовується у зібраннях:№ 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Karpishchenko.pdf237,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.