Please use this identifier to cite or link to this item: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/15170
Title: Айдентика як елемент маркетингового просування бренду
Authors: Манухін, Олексій
Пилипенко, Олександр Володимирович (науковий керівник)
Андрєєва Антоніна Валеріївна (науковий керівник)
Keywords: бренд
айдентика
бізнес-стратегія
Issue Date: 27-Mar-2023
Publisher: Придніпровська державна академія будівництва та архітектури
Citation: Манухін О. Айдентика як елемент маркетингового просування бренду / О. Манухін ; наук. керівники: О. В. Пилипенко, А. В. Андрєєва // Матеріали науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених, 27–28 березня 2023 р. : зб. тез. – Дніпро : ПДАБА, 2023. – С. 721-722.
URI: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/15170
Appears in Collections:Наукові статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Manukhin.pdf412,94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.