Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1496
Назва: Удосконалення методичного забезпечення оцінки соціальної активності суб’єктів аграрного бізнесу
Інші назви: Усовершенствование методического обеспечения оценки социальной активности субъектов аграрного бизнеса
Improvement of methodological support evaluation of social activity subjects of agribusiness
Автори: Фротер, Оксана Сергіївна
Фротер, Оксана Сергеевна
Froter, Oksana
Ключові слова: соціальна активність
соціальна відповідальність
суб’єкти аграрного бізнесу
соціальний облік
нефінансова звітність
соціальний аудит
социальная активность
социальная ответственность
субъекты аграрного бизнеса
социальный учет
нефинансовая отчетность
социальный аудит
social activity
social responsibility
subjects of agrarian business
social accounting
non-financial reporting
social audit
Дата публікації: сер-2016
Бібліографічний опис: Фротер О. С. Удосконалення методичного забезпечення оцінки соціальної активності суб’єктів аграрного бізнесу / О. С. Фротер // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2016. – № 3. – С. 150-154.
Короткий огляд (реферат): UK: Статтю присвячено теоретичному узагальненню основних підходів до оцінки соціальної активності аграрних підприємств. Досліджено особливості впровадження соціального обліку, аудиту та нефінансової звітності як основних інструментів забезпечення прозорості та інформованості про соціальну відповідальність суб’єктів агробізнесу. Обґрунтовано основні напрями підвищення соціальної активності аграрних підприємств.
RU: Статья посвящена теоретическому обобщению основных подходов к оценке социальной активности аграрных предприятий. Исследованы особенности внедрения социального учета, аудита и нефинансо- вой отчетности в качестве основных инструментов обеспечения прозрачности и информированности о социальной ответственности субъектов агробизнеса. Обоснованы основные направления повышения социальной активности аграрных предприятий.
EN: The article is devoted to theoretical generalization of the main approaches to evaluation the social activity of agrarian enterprises. The approaches of introduction of social accounting, auditing and non-financial reporting as the main instruments to ensure transparency and awareness about the social responsibility subjects of agribusiness are investigated. The basic directions of increase the social activity of agrarian enterprises are determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1496
Інші ідентифікатори: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/3_2016/31.pdf
Розташовується у зібраннях:№ 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Froter.pdf274,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.