Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1480
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧумак, Лариса Олександрівна-
dc.contributor.authorЧумак, Лариса Александровна-
dc.contributor.authorChumak, Larysa-
dc.date.accessioned2019-09-26T09:55:19Z-
dc.date.available2019-09-26T09:55:19Z-
dc.date.issued2018-12-
dc.identifierhttp://visnyk.pgasa.dp.ua/article/view/174513-
dc.identifierDOI: https://doi.org/10.30838/J.BPSACEA.2312.261218.65.449-
dc.identifier.citationЧумак Л. О. Можливості сервісу GOOGLECLASSROOM для організації навчального процесу / Л. О. Чумакк // Вісник Придніпровської державної академії будівництва та архітектури. – 2018. – № 6. – С. 65-70.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1480-
dc.description.abstractUK: Постановка проблеми. Бурхливий розвиток цифрових технологій зумовив трансформацію традиційної системи здобуття вищої освіти. Залучення Інтернет- ресурсів до навчального процесу вже давно стало нормою в освітніх закладах різного рівня та профілю. Розвитку дистанційного навчання сприяє постійне розроблення нових освітніх платформ та сервісів. Мета статті ‑ огляд функціональних можливостей та особливостей сервісу Google Classroom із позиції підвищення ефективності навчального процесу. Узагальнення власного досвіду використання Google Класу у викладанні вищої математики студентам ДВНЗ ПДАБА. Висновок. Аналіз можливостей сервісу Google Classroom показав його ефективність для організації навчального процесу. Додаток ‑ зручний та простий інструмент модернізації навчання, який розширює рамки традиційних освітніх методів, збагачує їх новітніми Інтернет-технологіями.en_US
dc.description.abstractRU: Постановка проблемы. Стремительное развитие цифровых технологий обусловило трансформацию традиционной системы получения высшего образования. Использование Интернет-ресурсов в учебном процессе уже давно стало нормой для образовательных учреждений разного уровня и профиля. Развитию дистанционного обучения способствует постоянная разработка новых образовательных платформ и сервисов. Цель статьи ‑ обзор функциональных возможностей и особенностей сервиса Google Classroom с позиции повышения эффективности учебного процесса. Обобщение собственного опыта использования Google Класса в преподавании курса «Высшая математика» студентам ГВУЗ ПГАСА. Вывод. Анализ возможностейсервиса Google Classroom показал его эффективность в организации учебного процесса. Приложение является удобным и простым инструментом модернизации обучения, расширяющим рамки традиционных образовательных методик, дополняя их современными Интернет-технологиями.-
dc.description.abstractEN: Problem statement . The rapid development of digital technologies led to the transformation of the traditional system of higher education. The use of Internet resources in the educational process has long become the norm for educational institutions of different levels and profiles. The constant design of new educational platforms and services promotes the development of distance learning. Purpose. Overview of the functionality and features of the service Google Classroom in the improvement of efficiency of educational process. Summarizing your own experience of using Google Class in teaching the Higher Mathematics course. Conclusion. Analysis of Google Classroom service capabilities demonstrated its effectiveness in the educational process. The supplement is a convenient and simple tool for the modernization of learning. The service expands the scope of traditional educational methods, complementing them with modern Internet technologies.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectорганізація навчального процесуen_US
dc.subjectGoogle Classroomen_US
dc.subjectосвітня платформаen_US
dc.subjectІнтернет-ресурсen_US
dc.subjectефективність навчанняen_US
dc.subjectорганизация учебного процессаen_US
dc.subjectобразовательная платформаen_US
dc.subjectИнтернет-ресурсen_US
dc.subjectэффективность обученияen_US
dc.subjectorganization of the educational processen_US
dc.subjecteducational platformen_US
dc.subjectlearning efficiencyen_US
dc.subjectInternet resourceen_US
dc.titleМожливості сервісу GOOGLECLASSROOM для організації навчального процесуen_US
dc.title.alternativeВозможности сервиса GOOGLECLASSROOM для организации учебного процессаen_US
dc.title.alternativeOpportunities of GOOGLE CLASSROOM SERVICE for the organization of the educational processen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 6

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chumak.pdf650,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.