Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1451
Назва: Управління взаємовідносинами учасників ринкових процесів в умовах кризи
Інші назви: Управление взаимоотношениями участников рыночных процессов в условиях кризиса
Management of participant's relationship of market processes in crisis
Автори: Ніконова, М. І.
Никонова, М. И.
Nikonova, M.
Ключові слова: споживчі переваги
система управління
прогнозування попиту
рефлексія
рефлексивне управління
рефлексивні ігри
потребительские предпочтения
система управления
прогнозирование спроса
рефлексия
рефлексивное управление
рефлексивные игры
consumer preferences
the control system
demand forecasting
reflection
reflective management
reflexive games
Дата публікації: гру-2016
Бібліографічний опис: Ніконова М. І. Управління взаємовідносинами учасників ринкових процесів в умовах кризи / М. І. Ніконова // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2016. – № 5. – С. 179-184.
Короткий огляд (реферат): UK: Стаття розкриває сучасну і актуальну тему формування системи ефективного управління комерційним підприємством в умовах економічної кризи. Виявлені основні фактори ефективного рефлексивного управління комерційною діяльністю підприємства. Особливу увагу приділено рефлексивному аналізу взаємин учасників ринкових процесів, для виявлення напрямків ефективної взаємодії комерційних підприємств зі споживачами і забезпечення стійкої конкурентної переваги. Основним науковим результатом статті слід вважати подальший розвиток моделі рефлексивних ігор для визначення споживчої привабливості.
RU: Статья раскрывает современную и актуальную тему формирования системы эффективного управления коммерческим предприятием в условиях экономического кризиса. Выявлены основные факторы эффективного рефлексивного управления коммерческой деятельностью предприятия. Особое внимание уделено рефлексивному анализу взаимоотношений участников рыночных процессов, для выявления направлений эффективного взаимодействия коммерческих предприятий с потребителями и обеспечения устойчивого конкурентного преимущества. Основным научным результатом статьи следует считать дальнейшее развитие модели рефлексивных игр для определения потребительской привлекательности.
EN: The article reveals the contemporary and urgent topic of forming a system of effective management of a commercial enterprise in the economic crisis. The main factors of effective reflexive control of commercial activities of the enterprise were identified. Particular attention is paid to the reflexive analysis of relations between the participants of market processes, to identify areas of effective interaction of businesses with consumers and to ensure a sustainable competitive advantage. Main scientific achievements of the article should be considered as continued development of the model of reflexive games to determine consumer appeal.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1451
Інші ідентифікатори: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/5_2016/35.pdf
Розташовується у зібраннях:№ 5

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nikonova.pdf360,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.