Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1432
Назва: Теоретичне обґрунтування застосування великогабаритної техніки під час виконання робіт із ліквідації завалів на дорогах і прилеглих територіях до об’єкта НС
Інші назви: Теоретическое обоснование применения крупногабаритной техники при выполнении работ По ликвидации завалов на дорогах и прилегающих Территориях к объекту ЧС
Theoretical justification of the application of large-sized machinery in the performance of works on the elimination of the debris on roads and supporting territories for emergency site
Автори: Бєліков, Анатолій Серафимович
Беликов, Анатолий Серафимович
Bielikov, Anatolii
Крекнін, Кирило Андрійович
Крекнин, Кирилл Андреевич
Kreknin, Kyrylo
Нестеренко, Світлана Володимирівна
Нестеренко, Светлана Владимировна
Nesterenko, Svitlana
Ключові слова: ліквідація завалів
підвищення безпеки
переміщення уламків
ликвидация завалов
повышение безопасности
перемещение обломков
elimination of debris
increasing of safety
moving of the rubbles
Дата публікації: жов-2018
Бібліографічний опис: Бєліков А. С. Теоретичне обґрунтування застосування великогабаритної техніки під час виконання робіт із ліквідації завалів на дорогах і прилеглих територіях до об’єкта НС / А. С. Бєліков, К. А. Крекнін, С. В. Нестеренко // Вісник Придніпровської державної академії будівництва та архітектури. – 2018. – № 5. – С. 10-23.
Короткий огляд (реферат): UK: Постановка проблеми. Для розбирання масових завалів доцільне використання великогабаритної техніки зі спеціальним обладнанням. Визначити види та кількість засобів механізації дозволяють дані щодо характеру руйнувань об’єктів. Найважливіший елемент цих машин ‑ робоче обладнання, досконалість якого визначає ефективність агрегатів. Один із перспективних напрямів удосконалення робочого обладнання бульдозерів ‑ це застосування трисекційних шарнірно з’єднаних відвалів. Мета досліджень ‑ розроблення теоретичної моделі для розбирання завалів, що накопичуються перед трисекційним відвалом, з урахуванням безпеки проведення робіт. Висновок. Розроблена теоретична модель досить об’єктивно відображає закономірність зміни форми і об’єму уламків, що накопичуються перед секційним відвалом, та може використовуватись для інженерного прогнозу цього показника і визначення небезпечної зони під час розбирання завалів.
RU: Постановка проблемы. Для разборки массовых завалов целесообразно использование крупногабаритной техники со специальным оборудованием. Анализ выполнения работ по ликвидации последствий при обрушении зданий и сооружений свидетельствует о том, что применение крупногабаритных машин (бульдозеров, скреперов, автогрейдеров и т. п.) позволяет сократить время на разборку завалов на дорогах и прилегающих территориях объектов. В то же время отсутствуют обоснования их эффективного и безопасного применения при разборе завалов. Для таких видов работ необходимо совершенствование рабочего оборудования крупногабаритной техники, в частности, бульдозеров. Определить виды и количество средств механизации позволяют данные по характеру разрушений объектов. Наиболее важным элементом этих машин является рабочее оборудование, совершенство которого определяет эффективность агрегатов. Одним из перспективных направлений совершенствования рабочего оборудования бульдозеров является применение трехсекционных шарнирно - соединенных отвалов. Цель исследований ‑ разработка теоретической модели для разборки завалов. Вывод. Принятая расчетная схема и математические зависимости по определению объемов элементарных составляющих частей позволили предложить дееспособную математическую модель для прогноза величины призмы перемещения при транспортировке обломков.
EN: Problem statement. For dismantling of mass debris, the use of large-sized machinery with special equipment is expedient. The analysis of the performance of works in the elimination of the collapse of buildings and structures suggests that the use of large-sized machinery (bulldozers, scrapers, motor graders, etc.) reduces the time for dismantling debris on roads and supporting areas of site. At the same time, there are no justifications for their effective and safe use in the analysis of debris, there is no possibility to predict the complexity and timing of such work. For these types of work, it is necessary to improve the working equipment of large-sized machinery, in particular bulldozers. To determine the types and number of mechanization allow data concerning the destruction of facilities. The most important element of these machines is the working equipment, the perfection of which determines the efficiency of these units. One of the perspective areas for improving the working equipment of bulldozers is the use of three-section hinged and connected dumps. The aim of research. The purpose of this work is to develop a theoretical model for disassembling debris which accumulates in front of a three-section dumps. Conclusion. The approved calculated scheme and mathematical dependencies to determine the volume of elementary components allowed to propose a viable mathematical model for predicting the size of the displacement prism during the transportation of debris, both with traditional and sectional dumps, and to identify dangerous areas. Developed theoretical model fairly objectively reflects the change of the shape and volume of debris, which accumulate before the sectional dumps and can be used in the engineering forecast of this indicator and the determination of the danger zone when performing work on dismantling debris.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1432
Інші ідентифікатори: http://visnyk.pgasa.dp.ua/article/view/171196
DOI: https://doi.org/10.30838/J.BPSACEA.2312.271118.10.361
Розташовується у зібраннях:№ 5

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bielikov.pdf999,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.