Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1427
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШиян, Анатолій Антонович-
dc.contributor.authorШиян, Анатолий Антонович-
dc.contributor.authorShyian, Anatolii-
dc.contributor.authorНікіфорова, Лілія Олександрівна-
dc.contributor.authorНикифорова, Лилия Александровна-
dc.contributor.authorNikiforova, Liliia-
dc.date.accessioned2019-09-20T10:27:44Z-
dc.date.available2019-09-20T10:27:44Z-
dc.date.issued2017-05-
dc.identifierhttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/8_2017/69.pdf-
dc.identifier.citationШиян А. А. Теоретико-ігрове моделювання вибору стратегії ВНЗ в умовах реформування вищої школи України / А. А. Шиян, Л. О. Нікіфорова // Cхідна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2017. – № 8. – С. 363-367.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1427-
dc.description.abstractRU: У статті проаналізовано сучасний стан вищої освіти України. Побудовано теоретико-ігрову модель для узгодження інтересів держави та окремого ВНЗ на шляху до інтеграції вищої школи України до світового освітнього простору. Доведено, що рівновагою Неша є вибір таких стратегій: для держави – впроваджувати такі правила та норми функціонування ВНЗ, які характерні для країн розвинених, а для ВНЗ – запроваджувати елементи, характерні для функціонування ВНЗ у розвинених країнах.en_US
dc.description.abstractRU: В статье проанализировано современное состояние высшего образования Украины. Построена теоретико-игровая модель для согласования интересов государства и отдельного вуза на пути к интеграции высшей школы Украины в мировое образовательное пространство. Доказано, что равновесием Нэша является выбор таких стратегий: для государства – внедрять такие правила и нормы функционирования вуза, которые характерны для развитых стран, а для вуза – вводить элементы, характерные для функционирования вузов в развитых странах.-
dc.description.abstractEN: The paper analyzes the current state of higher education in Ukraine. Game-theory model for coordination of interests of the Government and University during integration of higher school of Ukraine into the world educational space is described. It is proved that the Nash equilibrium is the choice of such strategies: for the Government to implement such rules and regulations for functioning of higher education institutions, which are characteristic for developed countries and for University to introduce the elements, which are typical for the functioning of the Universities in developed countries.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectстратегіяen_US
dc.subjectтеоретико-ігрова модельen_US
dc.subjectВНЗen_US
dc.subjectдержаваen_US
dc.subjectузгодження інтересівen_US
dc.subjectстратегияen_US
dc.subjectтеоретико-игровая модельen_US
dc.subjectвузen_US
dc.subjectгосударствоen_US
dc.subjectсогласование интересовen_US
dc.subjectstrategyen_US
dc.subjectgame-theoretic modelen_US
dc.subjectthe universityen_US
dc.subjectgovernmenten_US
dc.subjectthe coordination of interestsen_US
dc.titleТеоретико-ігрове моделювання вибору стратегії ВНЗ в умовах реформування вищої школи Україниen_US
dc.title.alternativeТеоретико-игровое моделирование выбора стратегии ВУЗА в условиях реформирования высшей школы Украиныen_US
dc.title.alternativeGame-theoretic modeling for choice of University strategy during reformation of higher school in Ukraineen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 3 (8)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shyian.pdf613,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.