Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1385
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorLimam, Karim-
dc.contributor.authorЛімам, Карім-
dc.contributor.authorDoumongue, Moxamed-
dc.contributor.authorДуманж, Мохамед-
dc.contributor.authorBoulbair, Alexander-
dc.contributor.authorБулбар, Александр-
dc.contributor.authorBenabed, Ahmed-
dc.contributor.authorБенабед, Ахмед-
dc.date.accessioned2019-09-18T11:31:12Z-
dc.date.available2019-09-18T11:31:12Z-
dc.date.issued2019-06-
dc.identifierDOI 10.30838/J.BPSACEA.2312.040719.73.466-
dc.identifierhttp://visnyk.pgasa.dp.ua/article/view/177871-
dc.identifier.citationEvaluation of particle concentration in a diesel car : exposure of driver and passengers / K. Limam, M. Doumongue, A. Boulbair, A. Benabed // Вісник Придніпровської державної академії будівництва та архітектури. − 2019. − № 3. − С. 72-76.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1385-
dc.description.abstractEN: Problem statement. Our study is part of the field of Internal Environmental Quality (IEQ) of confined atmospheres. Its essence is to position the level of particle pollution in a diesel powered car. As a comparative analysis compared to the normative data, this study makes it possible to highlight the exposure of the driver and the passengers and to evaluate the health risk posed by the detected levels. Methods. In order to highlight the level of exposure to particles, drivers and users of cars, we conducted an experiment to quantify particle concentrations in a diesel vehicle in a static position following a protocol highlighting the influence of starting the engine. A metrology was implemented, mobilizing two different particle counters (GRIMM and OPC ALPHASENSE). Conclusions. The various measurements show that the levels of exposure to PM1 particles are low in both cases and in good safety conditions against the standards. The levels measured pose no risk to the health of users.en_US
dc.description.abstractUK: Постановка проблеми. Дослідження є частиною сфери якості замкнутого середовища. Його суть полягає в визначенні рівня частинок в повітрі дизельного автомобіля. Виконано порівняльний аналіз з нормативними даними. Дослідження дає змогу показати вплив на водія та пасажирів та оцінити ризик для здоров'я, пов'язаний з виявленими рівнями. Для моніторингу концентрацій забруднюючих речовин були використані два типи лічильників частинок. Ці фотометри (оптичні системи з лазерними променями) призначені для негайного або тривалого вимірювання рівнів часток у повітрі. Вони дозволяють миттєво і безперервно вимірювати масову концентрацію і розмір частинок пилу. Розмір вимірюваних частинок змінюється від 0,3 до 20 мкм в діаметрі. Вимірювання концентрації здійснюються одночасно на 16 каналах сканування діаметром 0,3...20 мкм. Зважаючи на розмір частинок, ми зосередилися на діапазоні 0,3...1 мкм. Спостерігається явне збільшення рівня частинок в перші хвилини тесту. З самого початку роботи транспортного засобу спостерігається дегресивна тенденція. Це прискорюється початком двох фаз вентиляції, що, очевидно, викликало зниження рівня частинок. Зупинка вентиляції призводить до зростання концентрацій, що підсилюється зупинкою двигуна і більш-менш відкриттям вікон. Слід зазначити, що рівні частинок дуже низькі і не становлять жодного ризику для людини, з урахуванням граничного значення, визначеного Всесвітньою організацією охорони здоров'я. Висновок. Для того, щоб підкреслити рівень впливу частинок на водіїв та користувачів автомобілів, ми провели експеримент для кількісного визначення концентрації частинок у дизельному транспортному засобі в статичному положенні після запуску двигуна. Впроваджено метрологію, що використовує два різних лічильника частинок. Різні вимірювання показують, що рівні впливу частинок є низькими і відповідають вимогам стандартів. Виміряні рівні не становлять ризику для здоров'я користувачів.-
dc.language.isoenen_US
dc.subjectparticle pollutionen_US
dc.subjectenvironmental qualityen_US
dc.subjecthealth risken_US
dc.subjectair quality standardsen_US
dc.subjectdiesel vehicleen_US
dc.subjectзабруднення частинкамиen_US
dc.subjectякість навколишнього середовищаen_US
dc.subjectризик для здоров'яen_US
dc.subjectстандарти якості повітряen_US
dc.subjectдизельний автомобільen_US
dc.titleEvaluation of particle concentration in a diesel car : exposure of driver and passengersen_US
dc.title.alternativeОцінка концентрації частинок у дизельному автомобілі: вплив на водія і пасажирівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Limam.pdf442,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.