Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13693
Назва: Оцінка вітчизняного ринку робочого одягу
Інші назви: Assessment of the domestic workwear market
Автори: Проскурович, Оксана Василівна
Proskurovych, Oksana
Шеремета, А. С.
Sheremeta, Anatolii
Ключові слова: робочий одяг
конкурентоспроможність
одяг спеціального призначення
обсяг реалізованої продукції
ринок робочого одягу
оцінка
тенденції
обсяг товарної продукції
workwear market
competitiveness
volume of merchandise
volume of sales,
workwear
trends
special-purpose clothing
assessment
Дата публікації: вер-2024
Видавництво: Придніпровська державна академія будівництва та архітектури
Бібліографічний опис: Проскурович О. В. Оцінка вітчизняного ринку робочого одягу / О. В. Проскурович, А. С. Шеремета // Економічний простір. – 2024. - № 192. - С. 113-119
Короткий огляд (реферат): UK: В науковій статі досліджено розвиток ринку пошиття робочого одягу в Україні. Наведено європейську та вітчизняну класифікацію видів робочого одягу та відповідну їм сегментацію ринку. Надана оцінка сучасного стану ринку робочого одягу на основі динаміки кількості підприємств, обсягів товарної та реалізованої продукції спеціального призначення. Вітчизняний ринок робочого одягу та засобів індивідуального захисту зберігає стійку тенденцію до зростання. Зокрема, відкриваються нові суб’єкти підприємництва, що займаються їх пошиттям і реалізацією. Вони розширюють асортимент виробів спеціального призначення, покращують їх якість та естетичний зовнішній вигляд. У статті сформовано тенденції розвитку ринку робочого одягу в Україні: оптимізація витрат щодо придбання робочого одягу кращої якості; поява нових технологій у виробництві робочого одягу підвищують вимоги до інноваційної складової ринку одягу; орієнтація виробників робочого одягу переважно на споживачів низького і середнього цінових сегментів; зростання обсягів пошиття форменого одягу для ЗСУ, ДСНС, медичних працівників виходячи із військових потреб; збільшення числа компаній-конкурентів. Виходячи з цього намічено шляхи подальшого покращення обсягів реалізації щодо пошиття робочого одягу: виготовляти комфортний багатофункціональний спецодяг для активного життя і праці; пожвавити діджиталізацію ринку продажу спецодягу; залучати у виробництві спецодягу нанотехнології (тканини: генератор, охолоджувач, яка змінює колір під впливом води, тепла і світла, що не піддається пошкодженням при застосуванні ножа). В результаті вжиття цих заходів підприємства з виробництва одягу спеціального призначення підвищать конкурентоспроможність як на вітчизняному так і на європейському ринках
EN: The research paper examines the development of the market for tailoring work clothes in Ukraine. The European and domestic classification of types of work clothes and the corresponding segmentation of the market are given. Special purpose clothing guarantees protection to employees from the adverse effects of the working environment, reduces the risk of industrial injuries and shows their individuality. Under modern conditions, the market of overalls is developing rapidly, taking into account the growing need for it among enterprises in the construction industry, manufacturing industry, distribution of electricity, gas and water, wholesale and retail trade, tourism, medicine, the service sector and other industries. Therefore, the analysis of the development of the overalls market requires in-depth research and is an important and urgent issue. The article provides an assessment of the current state of the workwear market in terms of changes in the number of enterprises, volumes of merchandise and sales of special purpose products. The domestic market of work clothes and personal protective equipment maintains a stable growth trend. In particular, new business entities dealing with their tailoring and implementation are being opened. They expand the range of special purpose products; improve their quality and aesthetic appearance. The article outlines the trends in the development of the workwear market in Ukraine: cost optimization for the purchase of better quality workwear; the emergence of new technologies in the production of work clothes increase the requirements for the innovative component of the clothing market; orientation of manufacturers of work clothes mainly on consumers of low and medium price segments; growth in the amount of tailoring of uniforms for the Armed Forces, the State Emergency Service, and medical workers based on military needs; increase in the number of competing companies. Based on this, the ways of further improvement of the scope of sales regarding the tailoring of work clothes are planned: to make comfortable multi-functional overalls for active life and work; to revitalize the digitization of the market for the sale of workwear; to involve nanotechnology in the production of overalls (fabrics: a generator, a cooler, which changes color under the influence of water, heat and light, which is not subject to damage when using a knife). As a result of taking these measures, companies producing special purpose clothing will increase their competitiveness both on the domestic and European markets.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13693
Інші ідентифікатори: DOI: HTTPS://DOI.ORG/10.30838/EP.192.113-119
https://economic-prostir.com.ua/article/192-oczinka-vitchyznyanogo-rynku-robochogo-odyagu/
Розташовується у зібраннях:№ 192

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Proskurovych.pdf295,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.