Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1361
Назва: Маркетинговые методы исследования как информационное сопровождение товарной политики аграрных предприятий
Інші назви: Маркетингові методи дослідження як інформаційний супровід товарної політики аграрних підприємств
Marketing research methods as informative support of commodity policy of agrarian enterprises
Автори: Степаненко, Наталья Ивановна
Степаненко, Наталія Іванівна
Stepanenko, Natalia
Волкова, Инна Михайловна
Волкова, Інна Михайлівна
Volkova, Inna
Ключові слова: маркетинговые исследования
товарная политика
потребитель
эффективность
маркетинговые инструменты
маркетингові дослідження
товарна політика
споживач
ефективність
маркетингові інструменти
мarketing research
product policy
consumer
efficiency
marketing tools
Дата публікації: тра-2017
Бібліографічний опис: Степаненко Н. И. Маркетинговые методы исследования как информационное сопровождение товарной политики аграрных предприятий / Н. И. Степаненко, И. М. Волкова // Cхідна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2017. – № 8. – С. 193-198.
Короткий огляд (реферат): RU: Целью статьи является исследование существующих методик и обобщение опыта проведений маркетинговых исследований для формирования эффективной системы маркетинга аграрных предприятий, стимулирующей развитие их товарной политики и конкурентоспособность в условиях нестабильности бизнес-среды. В статье представлены результаты исследований маркетинговой деятельности как информационного сопровождения товарной политики аграрных предприятий. Проанализировано значение применения методических инструментов для разработки предприятием стратегии и тактики выхода на рынок, проведения целенаправленной товарной политики. Сформулированы специальные методы оценки эффективности товарной политики.
UK: Метою статті є дослідження наявних методик і узагальнення досвіду проведення маркетингових досліджень для формування ефективної системи маркетингу аграрних підприємств, що стимулюють розвиток їх товарної політики і конкурентоздатності в умовах нестабільного бізнес-середовища. У статті представлено результати досліджень маркетингової діяльності як інформаційного супроводження товарної політики аграрних підприємств. Проаналізовано значення застосування методичних інструментів для розроблення підприємством стратегії і тактики виходу на ринок, проведення цілеспрямованої товарної політики. Сформовані спеціальні методи оцінки ефективності товарної політики аграрних підприємств.
EN: The purpose of the article is to study the existing methods and generalize the experience of conducting market research to form an effective marketing system for agrarian enterprises that stimulates the development of their product policies and competitiveness in the conditions of instability of the business environment. The article presents the results of research on marketing activities as an information support for the commodity policy of agrarian enterprises. The importance of applying methodological tools for developing an enterprise's strategy and tactics for entering the market, pursuing a targeted commodity policy is analyzed. Special methods for assessing the effectiveness of commodity policy have been formulated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1361
Інші ідентифікатори: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/8_2017/36.pdf
Розташовується у зібраннях:№ 3 (8)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Stepanenko.pdf188,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.