Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1350
Назва: Стратегічне управління: узагальнення різновидів стратегій підприємств готельно-ресторанного господарства
Інші назви: Стратегическое управление: обобщение разновидностей стратегий предприятий гостинично-ресторанного хозяйства
Strategically management: generalization strategies of enterprises of hotel and restaurant business
Автори: Захарченко, Ю. І.
Захарченко, Ю. И.
Zakharchenko, Yu.
Занора, Володимир Олександрович
Занора, Владимир Александрович
Zanora, Volodymyr
Ключові слова: стратегія
стратегічне управління
стратегія підприємства
класифікація
готельно-ресторанне господарство
стратегия
стратегическое управление
стратегия предприятия
классификация
гостинично-ресторанное хозяйство
strategy
strategically management
enterprises strategy
classification
hotel and restaurant business
Дата публікації: гру-2016
Бібліографічний опис: Захарченко Ю. І. Стратегічне управління: узагальнення різновидів стратегій підприємств готельно-ресторанного господарства / Ю. І. Захарченко, В. О. Занора // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2016. – № 5. – С. 124-130.
Короткий огляд (реферат): UK: У статті обґрунтовано необхідність систематизації різновидів стратегій підприємств готельноресторанного господарства. Узагальнено основні види стратегій підприємств готельно-ресторанного господарства за п’ятнадцятьма класифікаційними ознаками. Розглянуто шістдесят сім стратегій, що використовують підприємства готельно-ресторанного господарства, орієнтуючись на стабільну та ефективну діяльність; стисло висвітлено їхню сутність та зміст.
RU: В статье обоснована необходимость систематизации разновидностей стратегий предприятий гостинично-ресторанного хозяйства. Обобщены основные виды стратегий предприятий гостинично-ресторанного хозяйства по пятнадцати классификационным признакам. Рассмотрены шестьдесят семь стратегий, которые используют предприятия гостинично-ресторанного хозяйства, ориентируясь на стабильную и эффективную деятельность; кратко освещены их сущность и содержание.
EN: Given the fact that the strategy is a basic component of strategically management theory, processing problems of the methodological foundations in this area are actually and practically important for domestic enterprises of hotel and restaurant business. The above is due to focus on effective enterprises activities, providing the opportunity to realize their main goal of the functioning. Formed a systematic classification of varieties of strategies based on consideration of fifteen classification attributes, which classified sixty seven kinds of strategies. Provides a brief description of each type of strategies, their content. Classification of strategies, firstly, gives a clear understanding of what strategies are used enterprises today on the market, and secondly, allows senior management choose the appropriate type of strategy in view of the situation in which the enterprise is functioning, which leads to the need to consider factors that influence its activity.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1350
Інші ідентифікатори: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/5_2016/24.pdf
Розташовується у зібраннях:№ 5

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zakharchenko.pdf215,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.