Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1348
Назва: Структура електронного бізнесу в Україні
Інші назви: Структура электронного бизнеса в Украине
Structure of electronic business in Ukraine
Автори: Марченко, Валентина Миколаївна
Марченко, Валентина Николаевна
Marchenko, Valentyna
Галай, Д. С.
Галай, Д. С.
Halai, D.
Ключові слова: електронна торгівля
електронні системи
В2В
В2С
С2С
інтернет-маркетинг
электронная торговля
электронные системы
интернет-маркетинг
electronic trading
electronic systems
internet marketing
Дата публікації: гру-2016
Бібліографічний опис: Марченко В. М. Структура електронного бізнесу в Україні / В. М. Марченко, Д. С. Галай // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2016. – № 5. – С. 116-119.
Короткий огляд (реферат): UK: У статті представлена класифікація каналів просування товарів та послуг на основі використання електронних систем залежно від класифікаційної ознаки типу взаємовідносин (В2В, В2С, С2С). Розкривається структура електронного бізнесу, представлена характеристика основних електронних систем продажу товарів та послуг. Обґрунтовані основні моделі електронної комерції для використання підприємствами малого і середнього бізнесу.
RU: В статье представлена классификация каналов продвижения товаров и услуг на основе использования электронных систем в зависимости от классификационного признака типа взаимоотношений (В2В, В2С, С2С). Раскрывается структура электронного бизнеса, представлена характеристика основных электронных систем продажи товаров и услуг. Обоснованы основные модели электронной коммерции для использования предприятиями малого и среднего бизнеса.
EN: Classification of channels of advance of goods and services on the basis of use of electronic systems depending on a classification sign like relationship (B2B, B2C, C2C) is presented in this article. The structure of electronic business reveals, the characteristic of the main electronic systems of sale of goods and services is submitted. The main models of electronic commerce for use of small and medium business by the enterprises are proved.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1348
Інші ідентифікатори: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/5_2016/22.pdf
Розташовується у зібраннях:№ 5

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marchenko.pdf255,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.