Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1328
Назва: Антикризові інструменти збільшення продажів у фармацевтичному бізнесі
Інші назви: Антикризисные инструменты увеличения продаж в фармацевтическом бизнесе
Anti-crisis tools of increase in sales in pharmaceutical business
Автори: Чкан, Анна Сергіївна
Чкан, Анна Сергеевна
Chkan, Anna
Харлан, О. С.
Харлан, О. С.
Kharlan, O.
Міщенко, О. В.
Мищенко, О. В.
Mishchenko, O.
Ключові слова: фармацевтичний ринок
промоційна активність
HR-брендинг
рейтинг привабливості
цінова політика
стратегія
фармацевтический рынок
промо-кампания
рейтинг привлекательности
ценовая политика
стратегия
farmaceutical market
promotional activity
HR-branding
rating of attractiveness
pricing policy
strategy
Дата публікації: гру-2016
Бібліографічний опис: Чкан А. С. Антикризові інструменти збільшення продажів у фармацевтичному бізнесі / А. С. Чкан, О. С. Харлан, О. В. Міщенко // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2016. – № 5. – С. 96-100.
Короткий огляд (реферат): UK: У статті здійснено аналіз фармацевтичного ринку, узагальнено причини, що мають деструктивний вплив на діяльність його учасників. Розроблено найбільш оптимальні заходи з активізації збутової діяль- ності фармацевтичних підприємств для мінімізації затрат та максимізації прибутків у кризових економічних умовах: товарний брендинг, HR-брендинг, обґрунтована цінова політика, промоційна діяльність.
RU: В статье проанализировано состояние фармацевтического рынка, обобщены причины, которые оказывают деструктивное влияние на деятельность его участников. Разработаны наиболее оптимальные мероприятия по активизации сбытовой деятельности фармацевтических предпрятий для минимизации затрат и аксимизации прибыли в кризисных экономических условиях: товарный брендинг, HR-брендинг, обоснованная ценовая политика, промо-кампания.
EN: The article is dedicated to the analysis of farmaceutical market, generalization of the reasons influencing the activity of its participants. The issues of the most optimal arrangements on farmaceutical enterprises' sales enhancement targeted at expenses minimization and incomes maximization under the conditions of economical crisis are being touched and developed: goods branding, HR-branding, justified price policy, promotional activities.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1328
Інші ідентифікатори: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/5_2016/18.pdf
Розташовується у зібраннях:№ 5

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chkan.pdf269 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.