Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13136
Назва: Формування системи державних маркетингових комунікацій в Україні
Автори: Якимчук, Одексій
Кахович, Олена Олександрівна (керівник)
Ключові слова: маркетингові комунікації
державні маркетингові комунікації
інформаційно-комунікаційна діяльність
взаємодія органів влади з громадськістю
комунікативна політика держави
Дата публікації: 2023
Видавництво: ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"
Бібліографічний опис: Якимчук О. Формування системи державних маркетингових комунікацій в Україні : магіст. робота : 281 Публічне управління та адміністрування / Одексій Якимчук ; керівник О. О. Кахович. – Дніпро, 2023. – 98 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13136
Розташовується у зібраннях:281 Публічне управління та адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yakymchuk. Prezentatsiia.pdf
  Restricted Access
233,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії
Yakymchuk.pdf
  Restricted Access
1,01 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.