Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1309
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПостол, Анатолій Анатолійович-
dc.contributor.authorПостол, Анатолий Анатольевич-
dc.contributor.authorPostol Anatolii, Anatolii-
dc.date.accessioned2019-09-10T06:37:55Z-
dc.date.available2019-09-10T06:37:55Z-
dc.date.issued2017-03-
dc.identifier.citationПостол А. А. Удосконалення стратегічного управління аграрних підприємств на засадах планування, маркетингу та конкурентних переваг / А. А. Постол // Східна Европа: економіка, бізнес та управління. - 2017. - № 7. - С. 135-139.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1309-
dc.description.abstractUK: У статті виявлено особливості, виклики та ризики функціонування аграрних підприємств в умовах загострення конкурентної боротьби на аграрних ринках. Визначено необхідність стратегічного управління їх розвитком та удосконалення його технологій. Їх складовими розроблено стратегічне планування, маркетинг, врахування конкурентних переваг. Обґрунтовано, що управлінські стратегії мають стосуватися не тільки виробничих, але й соціальних та екологічних аспектів розвитку підприємств агросфери.en_US
dc.description.abstractRU: В статье выявлены особенности, вызовы и риски функционирования аграрных предприятий в условиях обострения конкурентной борьбы на аграрных рынках. Определена необходимость стратегического управления их развитием и совершенствования его технологий. Их составляющими разработаны стратегическое планирование, маркетинг, учет конкурентных преимуществ. Обосновано, что управленче- ские стратегии должны касаться не только производственных, но и социальных и экологических аспектов развития предприятий аграрной сферы.-
dc.description.abstractEN: The peculiarities, the challenges and risks of functioning of agrarian enterprises in the conditions of competition in agricultural markets in the article. The necessity of strategic management of their development and the improvement of its technology. Their components developed strategic planning, marketing, accounting, and competitive advantage. It is proved that management strategies need to address not only production, but also social and environmental aspects of enterprises development of agrarian sphere.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectаграрні підприємстваen_US
dc.subjectстратегічне управлінняen_US
dc.subjectчинникиen_US
dc.subjectзовнішнє середовищеen_US
dc.subjectстратегічне плануванняen_US
dc.subjectресурсиen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectаграрные предприятияen_US
dc.subjectстратегическое управлениеen_US
dc.subjectфакторыen_US
dc.subjectвнешняя средаen_US
dc.subjectстратегическое планированиеen_US
dc.subjectресурсыen_US
dc.subjectконкурентоспособностьen_US
dc.subjectagricultural enterprisesen_US
dc.subjectstrategic managementen_US
dc.subjectfactorsen_US
dc.subjectexternal environmenten_US
dc.subjectstrategic planningen_US
dc.subjectresourcesen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.titleУдосконалення стратегічного управління аграрних підприємств на засадах планування, маркетингу та конкурентних перевагen_US
dc.title.alternativeУсовершенствование стратегического управления аграрных предприятий на основах планирования, маркетинга и конкурентных преимуществen_US
dc.title.alternativeImprovement of strategic management of agrarian enterprises on the basis of planning, marketing and competitive advantagesen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 2 (7)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Postol.pdf184,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.