Please use this identifier to cite or link to this item: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12953
Title: Розробка маркетингової стратегії розвитку ТОВ «Інтеркерама» на українському ринку будівельних матеріалів
Authors: Старов, Микола
Свічкар, Наталія Михайлівна (керівник)
Keywords: керамічна галузь
конкурентні переваги
маркетингова стратегія
підприємство
розвиток
ринок будівельних матеріалів
стратегія
Issue Date: 2023
Publisher: ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"
Citation: Старов М. Розробка маркетингової стратегії розвитку ТОВ «Інтеркерама» на українському ринку будівельних матеріалів : магіст. робота : 075 Маркетинг / Микола Старов ; керівник Н. М. Свічкар. – Дніпро, 2023. – 97 с.
URI: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12953
Appears in Collections:075 Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Starov. Prezentatsiia.pptx
  Restricted Access
11,89 MBMicrosoft Powerpoint XMLView/Open Request a copy
Starov.docx
  Restricted Access
7,05 MBMicrosoft Word XMLView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.