Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12953
Назва: Розробка маркетингової стратегії розвитку ТОВ «Інтеркерама» на українському ринку будівельних матеріалів
Автори: Старов, Микола
Свічкар, Наталія Михайлівна (керівник)
Ключові слова: керамічна галузь
конкурентні переваги
маркетингова стратегія
підприємство
розвиток
ринок будівельних матеріалів
стратегія
Дата публікації: 2023
Видавництво: ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"
Бібліографічний опис: Старов М. Розробка маркетингової стратегії розвитку ТОВ «Інтеркерама» на українському ринку будівельних матеріалів : магіст. робота : 075 Маркетинг / Микола Старов ; керівник Н. М. Свічкар. – Дніпро, 2023. – 97 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12953
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Starov. Prezentatsiia.pptx
  Restricted Access
11,89 MBMicrosoft Powerpoint XMLПереглянути/Відкрити    Запит копії
Starov.docx
  Restricted Access
7,05 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.