Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1285
Назва: Геоекономічний простір: теоретичні аспекти маркетингу розширеної взаємодії у рамках економічних систем
Інші назви: Геоэкономическое пространство: теоретические аспекты маркетинга расширенного взаимодействия в рамках экономических систем
Geoeconomic space: the theoretical aspects of marketing of implementation of interaction within economic systems
Автори: Іванов, Сергій Володимирович
Иванов, Сергей Владимирович
Ivanov, Serhii
Ключові слова: геоекономічний простір
маркетинг взаємодії
маркетинг взаємовідносин
реплікація економічного простору
геоэкономическое пространство
маркетинг взаимодействия
маркетинг взаимоотношений
репликация экономического пространства
geoeconomic space
marketing interaction
marketing of relationships
replication of economic space
Дата публікації: лют-2018
Видавництво: Академія економічних наук України
Інститут економіки промисловості НАН України
Бібліографічний опис: Іванов С. В. Геоекономічний простір: теоретичні аспекти маркетингу розширеної взаємодії у рамках економічних систем [Текст] / С. В. Іванов // Вісник економічної науки України. – 2018. – № 2. – С. 79–89
Короткий огляд (реферат): UK: Осмислено теоретичні аспекти діалектичної наступності в процесі освоєння світового економічного простору. Обґрунтовано, що перехід до нової моделі геоекономічного простору здійснюється на принципах ринкової економіки, що потребує переосмислення теоретичних положень маркетингу розширеної взаємодії і маркетингу взаємин у рамках економічної системи. Показано, що в процесі взаємодії в умовах геоекономічного простору необхідно вимірювати характеристики кожного етапу цього процесу. Розглянуто стан стійкості позиції національної економіки в умовах світової господарської системи при узгодженості трьох стратегічних компонентів: ситуації в Україні, що складається у зовнішній сфері; стану системи національних інтересів і пріоритетів; становища національної та регіональної економік України. Обґрунтовано, що введення в структуру функції економічного простору маркетингової функції диктується необхідністю реплікації економічного простору
RU: Осмыслены теоретические аспекты диалектической преемственности в процессе освоения мирового экономического пространства. Обосновано, что переход к новой модели геоэкономического пространства осуществляется на принципах рыночной экономики, что требует переосмысления теоретических положений маркетинга расширенного взаимодействия и маркетинга взаимоотношений в рамках экономической системы. Показано, что в процессе взаимодействия в условиях геоэкономического пространства необходимо измерять характеристики каждого этапа этого процесса. Рассмотрено состояние устойчивости позиции национальной экономики в условиях мировой хозяйственной системы при согласованности трех стратегических компонентов: ситуации в Украине, которая происходит во внешней сфере; состояния системы национальных интересов и приоритетов; положения национальной и региональной экономик Украины. Обосновано, что введение в структуру функции экономического пространства маркетинговой функции диктуется необходимостью репликации экономического пространства
EN: The theoretical aspects of dialectical continuity in the process of development of the world economic space are comprehended. It is substantiated that the transition to a new model of geoeconomic space is carried out on the principles of a market economy, which requires a rethinking of the theoretical positions of marketing of enhanced interaction and marketing of relations within the framework of the economic system. It is shown that in the process of interaction in conditions of geoeconomic space it is necessary to measure the characteristics of each stage of this process. The state of stability of the position of the national economy in the conditions of the world economic system under consideration of the three strategic components is considered: the situation in Ukraine, which is formed in the external sphere; the state of the system of national interests and priorities; the position of the national and regional economies of Ukraine. t is substantiated that the introduction into the structure of the function of the economic space of the marketing function is dictated by the need for replication of the economic space
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1285
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ivanov.pdf5,24 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.