Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1285
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІванов, Сергій Володимирович-
dc.contributor.authorИванов, Сергей Владимирович-
dc.contributor.authorIvanov, Serhii-
dc.date.accessioned2019-09-05T07:55:08Z-
dc.date.available2019-09-05T07:55:08Z-
dc.date.issued2018-02-
dc.identifier.citationІванов С. В. Геоекономічний простір: теоретичні аспекти маркетингу розширеної взаємодії у рамках економічних систем [Текст] / С. В. Іванов // Вісник економічної науки України. – 2018. – № 2. – С. 79–89en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1285-
dc.description.abstractUK: Осмислено теоретичні аспекти діалектичної наступності в процесі освоєння світового економічного простору. Обґрунтовано, що перехід до нової моделі геоекономічного простору здійснюється на принципах ринкової економіки, що потребує переосмислення теоретичних положень маркетингу розширеної взаємодії і маркетингу взаємин у рамках економічної системи. Показано, що в процесі взаємодії в умовах геоекономічного простору необхідно вимірювати характеристики кожного етапу цього процесу. Розглянуто стан стійкості позиції національної економіки в умовах світової господарської системи при узгодженості трьох стратегічних компонентів: ситуації в Україні, що складається у зовнішній сфері; стану системи національних інтересів і пріоритетів; становища національної та регіональної економік України. Обґрунтовано, що введення в структуру функції економічного простору маркетингової функції диктується необхідністю реплікації економічного просторуen_US
dc.description.abstractRU: Осмыслены теоретические аспекты диалектической преемственности в процессе освоения мирового экономического пространства. Обосновано, что переход к новой модели геоэкономического пространства осуществляется на принципах рыночной экономики, что требует переосмысления теоретических положений маркетинга расширенного взаимодействия и маркетинга взаимоотношений в рамках экономической системы. Показано, что в процессе взаимодействия в условиях геоэкономического пространства необходимо измерять характеристики каждого этапа этого процесса. Рассмотрено состояние устойчивости позиции национальной экономики в условиях мировой хозяйственной системы при согласованности трех стратегических компонентов: ситуации в Украине, которая происходит во внешней сфере; состояния системы национальных интересов и приоритетов; положения национальной и региональной экономик Украины. Обосновано, что введение в структуру функции экономического пространства маркетинговой функции диктуется необходимостью репликации экономического пространства-
dc.description.abstractEN: The theoretical aspects of dialectical continuity in the process of development of the world economic space are comprehended. It is substantiated that the transition to a new model of geoeconomic space is carried out on the principles of a market economy, which requires a rethinking of the theoretical positions of marketing of enhanced interaction and marketing of relations within the framework of the economic system. It is shown that in the process of interaction in conditions of geoeconomic space it is necessary to measure the characteristics of each stage of this process. The state of stability of the position of the national economy in the conditions of the world economic system under consideration of the three strategic components is considered: the situation in Ukraine, which is formed in the external sphere; the state of the system of national interests and priorities; the position of the national and regional economies of Ukraine. t is substantiated that the introduction into the structure of the function of the economic space of the marketing function is dictated by the need for replication of the economic space-
dc.language.isoukren_US
dc.publisherАкадемія економічних наук Україниen_US
dc.publisherІнститут економіки промисловості НАН України-
dc.subjectгеоекономічний простірen_US
dc.subjectмаркетинг взаємодіїen_US
dc.subjectмаркетинг взаємовідносинen_US
dc.subjectреплікація економічного просторуen_US
dc.subjectгеоэкономическое пространствоen_US
dc.subjectмаркетинг взаимодействияen_US
dc.subjectмаркетинг взаимоотношенийen_US
dc.subjectрепликация экономического пространстваen_US
dc.subjectgeoeconomic spaceen_US
dc.subjectmarketing interactionen_US
dc.subjectmarketing of relationshipsen_US
dc.subjectreplication of economic spaceen_US
dc.titleГеоекономічний простір: теоретичні аспекти маркетингу розширеної взаємодії у рамках економічних системen_US
dc.title.alternativeГеоэкономическое пространство: теоретические аспекты маркетинга расширенного взаимодействия в рамках экономических системen_US
dc.title.alternativeGeoeconomic space: the theoretical aspects of marketing of implementation of interaction within economic systemsen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ivanov.pdf5,24 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.