Please use this identifier to cite or link to this item: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12501
Title: Формування маркетингової комунікаційної політики підприємства та шляхи її вдосконалення
Authors: Захарченко, Володимир
Мойсеєнко, Ірина Павлівна (керівник)
Keywords: маркетингова комунікаційна політика
маркетингова стратегія
інструменти маркетингу
канали розподілу продукції
Issue Date: 2023
Publisher: ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"
Citation: Захарченко В. Формування маркетингової комунікаційної політики підприємства та шляхи її вдосконалення : магіст. робота : 075 Маркетинг / Володимир Захарченко ; керівник І. П. Мойсеєнко. – Дніпро, 2023. – 132 с.
URI: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12501
Appears in Collections:075 Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zakharchenko.doc
  Restricted Access
2,3 MBMicrosoft WordView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.