Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12465
Назва: Розвиток конкурентного середовища у будівельній галузі
Інші назви: Development of the competitive environment in the construction industry
Автори: Петришина, С. В.
Petryshyna, Svitlana
Ключові слова: підприємство
тренди в будівництві
будівництво
конкурентне середовище
матеріали
enterprise
materials
trends in construction
competitive environment
construction
Дата публікації: лют-2024
Видавництво: Придніпровська державна академія будівництва та архітектури
Бібліографічний опис: Петришина С. В. Розвиток конкурентного середовища у будівельній галузі / С. В. Петришина // Економічний простір. – 2024. - № 190. - С. 77-81
Короткий огляд (реферат): UK: Конкурентоспроможність є складною сферою з кількома перспективами та широким діапазоном визначень, значень і вимірювань. Тому створити відповідну основу для оцінки конкурентоспроможності є складним завданням будівельної галузі, що постійно змінюється та розвивається. Зростаючий попит на різноманітне середовище життя продовжує підживлюватися швидким економічним зростанням і значним підвищенням рівня життя населення. Будучи одним із п’яти стовпів промислової економіки, будівельна галузь розвивався динамічніше, ніж багато інших галузей. Проте будівельні підприємства все ще стикаються з багатьма проблемами, такими як втрата знань, неефективна співпраця та низька конкурентоспроможність. Ці виклики вимагають від підприємств систематичного управління своїми знаннями та сприяння співпраці між зацікавленими сторонами. За допомогою ефективного механізму обміну знаннями можна ділитися та вдосконалюватися, а будівельні підприємства можуть отримувати вищу віддачу, співпрацюючи над інноваційними будівельними проектами, що дасть їм стійку конкурентну перевагу. Зв'язок між конкурентоспроможністю та стійкістю країни, галузі чи підприємства забезпечує фундаментальне обґрунтування та основу для розробки політики й стратегічних змін. Але всі необхідні заходи для конкуренції в концепції, реалізації та моніторингу ідей, конкурентоспроможності, яку можна виміряти та зрозуміти. Будівельна галузь стикається з багатьма проблемами через постійний прогрес будівельних технологій і техніки. Як наслідок, теорія управління будівництвом стикається з новими серйозними викликами з інтеграцією глобального ринку та будівельних інновацій. Ключем до вирішення цієї проблеми є підвищення конкурентоспроможності будівельних підприємств-конкурентів. Оскільки багато підприємств опиняються в конкурентній ситуації, вони намагаються підвищити ефективність своєї діяльності в різних сферах. У динамічному середовищі важливо зрозуміти причинно-наслідкові зв’язки між ключовими факторами та їх взаємодією. Відображено взаємовідносини між підприємствами та організаціями будівельної галузі, що діють в умовах ринкових відносин.
EN: Competitiveness is a complex field with multiple perspectives and a wide range of definitions, meanings and measurements. Therefore, creating an appropriate framework for assessing competitiveness is a challenging task in the ever-changing and evolving construction industry. The growing demand for a diverse living environment continues to be fueled by rapid economic growth and a significant increase in the standard of living of the population. As one of the five pillars of the industrial economy, the construction industry has developed more dynamically than many other industries. However, construction companies still face many challenges, such as knowledge loss, ineffective collaboration, and low competitiveness. These challenges require businesses to systematically manage their knowledge and foster collaboration between stakeholders. With an effective knowledge sharing mechanism, knowledge can be shared and improved, and construction companies can achieve higher returns by collaborating on innovative construction projects, giving them a sustainable competitive advantage. The relationship between competitiveness and sustainability of a country, industry or enterprise provides a fundamental rationale and basis for policy development and strategic change. But all necessary measures for competition in the concept, implementation and monitoring of ideas, competitiveness that can be measured and understood. The construction industry faces many challenges due to the constant progress of construction technologies and techniques. As a result, construction management theory faces new serious challenges with the integration of the global market and construction innovation. The key to solving this problem is to increase the competitiveness of competing construction enterprises. Since many enterprises find themselves in a competitive situation, they try to improve the efficiency of their activities in various areas. In a dynamic environment, it is important to understand the causal relationships between key factors and their interactions. The relationship between enterprises and organizations of the construction industry operating in the conditions of market relations is reflected.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12465
Інші ідентифікатори: http://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/1463
DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/190-14
Розташовується у зібраннях:№ 190

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Petryshyna.pdf319,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.