Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1220
Назва: Крос-культурний менеджмент в міжнародному бізнесі
Інші назви: Кросс-культурный менеджмент в международном бизнесе
Cross-cultural management in the international business
Автори: Філатова, Любов Сергіївна
Филатова, Любовь Сергеевна
Filatova, Liubov
Околіта, Ірина Ігорівна
Околита, Ирина Игоревна
Okolita, Iryna
Ключові слова: менеджмент
крос-культурний менеджмент
культура
міжкультурні конфлікти
кросс-культурный менеджмент
межкультурные конфликты
management
cross-cultural managemen
culture
intercultural conflicts
Дата публікації: бер-2017
Бібліографічний опис: Філатова Л. С. Крос-культурний менеджмент в міжнародному бізнесі / Л. С. Філатова, І. І. Околіта // Східна Европа: економіка, бізнес та управління. - 2017. - № 7. - С. 8-12.
Короткий огляд (реферат): UK: У статті розглянуто поняття крос-культурного менеджменту, що передбачає подолання міжкультурних бар’єрів під час побудови ділових відносин. Розуміння зарубіжних партнерів, представників різних культур, співпраця та комунікація з ними дадуть змогу розширити власні ринки збуту. Актуальність крос-культурного менеджменту для України обумовлена можливістю виходу на світові ринки, що приведе до підвищення економічної ефективності та національної ділової культури. Знання особливостей ведення міжнародного бізнесу дасть змогу залучати міжнародні інвестиції, розширювати коло потенційних споживачів та продовжувати життєвий цикл організації.
RU: В статье рассмотрено понятие кросс-культурного менеджмента, что предполагает преодоление межкультурных барьеров при построении деловых отношений. Понимание зарубежных партнеров, представителей различных культур, сотрудничество и коммуникация с ними позволят расширить собственные рынки сбыта. Актуальность кросс-культурного менеджмента для Украины обусловлена возможностью выхода на мировые рынки, что приведет к повышению экономической эффективности и национальной деловой культуры. Знание особенностей ведения международного бизнеса позволит привлекать международные инвестиции, расширять круг потенциальных потребителей и продлевать жиз- ненный цикл организации.
EN: The article deals with concept of cross-cultural management, which includes overcoming intercultural barriers to building relationships with foreign partners. Understanding the foreign partners representatives of different cultures, cooperation and communication with them will expand their markets. Relevance of cross-cultural management for Ukraine due to the possibility of entering the world markets, which in turn will lead to increased economic efficiency and national business culture. Knowledge of features of international business will attract foreign investment and expand the range of potential customers and extend the life cycle of an organization.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1220
Інші ідентифікатори: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/7_2017/03.pdf
Розташовується у зібраннях:№ 2 (7)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Filatova.pdf227,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.