Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11952
Назва: Бренд роботодавця: процес формування та дослідження ефективності
Інші назви: Employer brand: the process of forming and researching effectiveness
Автори: Вонберг, Тетяна Вікторівна
Vonberg, Tetiana
Дмитрук, Сергій Миколайович
Dmytruk, Serhii
Зубова, Ю. В.
Zubova, Julia
Ключові слова: ефективність
утримання працівників
добір персоналу
залучення талантів
імідж компанії
бренд роботодавця
мотивація персоналу
HR-бренд
HR brand
employer brand
company image
employee retention
talent attraction
staff motivation
efficiency
recruitment
Дата публікації: січ-2024
Видавництво: Придніпровська державна академія будівництва та архітектури
Бібліографічний опис: Вонберг Т. В. Бренд роботодавця: процес формування та дослідження ефективності / Т. В. Вонберг, С. М. Дмитрук, Ю. В. Зубова // Економічний простір. - 2024. - № 189. - С. 25-29
Короткий огляд (реферат): UK: Обґрунтована значущість та актуальність проведення досліджень щодо вивчення особливостей формування бренда роботодавця та вимірювання ефективності цього процесу. Доведено зв’язок між брендом роботодавця та різноманітними процесами менеджменту персоналу: добором, рухом персоналу, мотивацією тощо. Визначено бренд-менеджмент як головну складову стратегічного розвитку компанії. Означено, що успішне формування бренда роботодавця є ключовим елементом для забезпечення конкурентних переваг компанії, залучення та утримання висококваліфікованих кадрів, що стає визначальним чинником для її довгострокового успіху та стійкості на ринку в нових соціоекономічних умовах. Наголошено, що побудова успішного бренду роботодавця вимагає ретельного аналізу та досліджень різноманітних чинників впливу на привабливість компанії для працівників. В роботі систематизовано основні ключові причини дослідження ефективності процесу формування бренду роботодавця. Зроблено висновок, що методологія в дослідженнях ефективності формування бренду роботодавця являє собою сукупність різноманітних методів, теорій та підходів, що дозволяють систематично аналізувати та оцінювати цей важливий процес.
EN: The importance of conducting research on the peculiarities of employer brand formation and measuring the effectiveness of this process has been substantiated. The connection between the employer brand and various processes of personnel management: recruitment, personnel movement, motivation has been proved. Brand management is defined as the main component of strategic development. It is noted that the successful formation of the employer brand is a key element for ensuring the company's competitive advantages, attracting and retaining highly qualified personnel, which becomes a determining factor for its long-term success and sustainability in the market. To achieve competitive advantages, it is important to create an attractive employer brand that not only attracts attention but also retains talented professionals both within the company and in the marketplace. It is emphasised that building a successful employer brand requires careful analysis and consideration of various factors that affect the attractiveness of a company for potential and current employees. It is proposed to consider the employer brand as a perception of the company not only by employees, but also by other business communities with which the company interacts, since it includes such constituent elements as employee perception of the company, corporate culture, working conditions in the company, and the company's communication policy. It is emphasised that it is necessary to study the process of brand formation through the prism of changes and taking into account the latest trends. In particular, the work of companies in the context of war generates increased attention to the security component of the company. The main key reasons for studying the effectiveness of the employer brand formation process have been systematised. It is concluded that the basis of the methodology in studies of the effectiveness of employer brand building corresponds to various methods, theories and approaches that allow systematic analysis and evaluation of this important process. Modern business actively uses key strategic directions in the field of employer branding. These strategies not only attract and retain the best talent, but also help to reduce costs, improve financial performance and increase overall employee satisfaction.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11952
Інші ідентифікатори: http://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/1376
DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/189-4
Розташовується у зібраннях:№ 189

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vonberg.pdf388,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.